سمنان

تجهیز جهاد کشاورزی ۷ شهرستان استان سمنان به شبکه فیبرنوری/ مهندس دارایی قول جدید داد

تجهیز جهاد کشاورزی ۷ شهرستان استان سمنان به شبکه فیبرنوری/ مهندس دارایی قول جدید داد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان، مدیر مخابرات منطقه سمنان با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای این طرح و انجام حفاری و کابل‌کشی فیبرنوری به طول حدود ۱۷ کیلومتر در سطح استان، ۷ مرکز جهاد کشاورزی استان به شبکه فیبرنوری تجهیز شد.

مهندس دارائی، میزان کابل‌کشی تفکیکی در سطح استان را به شرح ۱۸۳۰ متر در شهر سمنان، ۲۰۶۰ متر در شهر شاهرود، ۲۶۷۰ متر در شهر گرمسار، ۲۵۷۰ متر در شهر مهدیشهر، ۴۰۲۰ متر در شهر میامی، ۱۴۵۰ متر در شهر سرخه و ۲۰۱۰ متر در شهر آرادان عنوان کرد.

وی زیرساخت‌های شبکه فیبرنوری را از اهداف و اولویت‌های مهم دولت و وزارت ارتباطات دانست و افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰۰۰ مشترک تجاری و دولتی داریم که از خدمات و سرویس‌های مخابراتی بر بستر فیبر نوری استفاده می‌کنند.

مدیر مخابرات منطقه سمنان هدف اصلی از اجرای این طرح را ارتقاء سطح خدمات مخابراتی و توسعه ارتباطات بر بستر فیبرنوری اعلام کرد و افزود: تلاش مجموعه مخابرات منطقه سمنان بر این است که خدمات مخابراتی بر بسترهای نوین ارتباطی صورت گیرد تا شاهد ارائه سرویس‌های پایدار، امن و پرسرعت باشیم.

مهندس مجید دارائی در پایان خاطر نشان شد: مخابرات استان آمادگی عقد قرارداد و تفاهم‌نامه همکاری با تمامی ادارات، ارگان‌ها و شرکت‌ها برای اتصال به شبکه فیبرنوری را دارد.

۲۳

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا