Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
تحریم‌های جدید ایران علیه اروپا در راه است - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار روز

تحریم‌های جدید ایران علیه اروپا در راه است

تحریم‌های جدید ایران علیه اروپا در راه است

به گزارش برگزیده های ایران ناصر کنعانی افزود : اقدام اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس نشانه ناتوانی ذهنی آنها از درک درست واقعیت‌های ایران و نیز سردرگمی آنان در قبال اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

کنعانی همچنین اقدامات تحریمی اخیر اروپا و انگلیس علیه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسؤلان قضایی، نظامی، انتظامی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را نشانه استیصال، سرخوردگی و عصبانیت آنان از شکست فضاحت بار اخیر در ایجاد بی ثباتی در ایران به رغم تلاش ها و هزینه های سنگین دانست و افزود: البته آنان به خوبی می دانند که تحریم ها بر عزم و اراده ملت ایران برای مقابله با دخالت و توطئه های خارجی خللی وارد نخواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان اظهار داشت:جمهوری اسلامی ایران حق خود برای عمل متقابل در خصوص این قبیل سیاست های شکست خورده را محفوظ دانسته و به زودی فهرست تحریم‌های جدید علیه ناقضان حقوق بشر و مروجان تروریسم در اتحادیه اروپا و انگلیس را اعلام خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه اروپا روز دوشنبه در بیانیه‌ای با ارائه جزئیات بسته تحریمی ضدایرانی خود، اعلام کرد که ۱۸ شخص و ۱۹ نهاد را در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.

همچنین وزارت خارجه انگلیس نیز روز دوشنبه اعلام کرد که  نام چند فرد و نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

۳۱۱۳۱۱

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا