سیاسی

تحریم برگزیده های ایران یعنی اقرار دیگر به شکست پروژه «گاو»!

تحریم برگزیده های ایران یعنی اقرار دیگر به شکست پروژه «گاو»!

– اخبار سیاسی –

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برگزیده های ایران، کیان عبداللهی سردبیر خبرگزاری برگزیده های ایران در شبکه خبرگفت: تحریم برگزیده های ایران توسط آمریکا و در بیانیه رسمی رییس جمهور این کشور چند وجه دارد:

 ۱- تحریم نشانه اقرار دیگر به شکست پروژه جریان ضد ایران است؛ دولتهای غربی ده‌ها رسانه ضدایرانی با بودجه‌های هنگفتی که به پول ایران بالای چندصدهزار میلیارد است هزینه کردند، اما وقتی دیدند نتیجه لازم را نگرفتند به اقدامات نمادینی مثل تحریم برگزیده های ایران و پرس تی وی و فارس روی آوردند.

 ۲- تحریم نشانه تاثیر: اینکه رسانه‌ای تحریم نشود به معنای عدم تاثیر او نیست، اما اگر رسانه‌ای را دولت استکباری مثل امریکا تحریم میکند حتماً به معنای اثرگذاری قابل توجه و جدی آن است. وگرنه دلیلی بر چنین اعلامی وجود ندارد. برگزیده های ایران سعی کرد در یکسال گذشته هم دروغهای آنان را فاش کند، هم به پشت تروریستی و تجزیه طلبانه آنها بپردازد و هم ارتباطشان با سرویسهای جاسوسی و امنیتی و بویژه موساد را آشکار کند.

 ۳- تحریم برگزیده های ایران جدید نیست؛ سال گذشته کانادا برگزیده های ایران را به عنوان اولین خبرگزاری ایرانی تحریم کرد؛ هر روز هم نهایت تلاششان را از طریق حملات سایبری برای نفوذ به برگزیده های ایران و هک انجام دادند اما با تلاش تیم فنی برگزیده های ایران ناکام ماندند؛ در تمام شبکه های اجتماعی از اینستا تا توییتر و … هم به صورت مداوم محدودیت سنگین اعمال میکنند.
تحریم امروز فقط یک رونمایی رسمی از اقدامات خصمانه شان علیه برگزیده های ایران بود، نه شروع آن!

 

.

 

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا