چهارمحال و بختیاری

تحقق شعار سال در راس برنامه‌های استان چهارمحال وبختیاری قراردارد

تحقق شعار سال در راس برنامه‌های استان چهارمحال وبختیاری قراردارد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری،غلامعلی حیدری در نشست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تعدادی از صنعتگران این استان افزود: حمایت از تولید و رفع موانع فعالیت های صنعتی در استان از مهم‌ترین برنامه های استان است و این مهم در سال جدید با جدیت و اهتمام بیشتری دنبال می شود.

وی ادامه داد: یکی از معضلات اصلی استان نرخ بالای بیکاری است که اگر این چالش مهار نشود به‌دنبال آن آسیب های اجتماعی و حاشیه نشینی گسترش پیدا می کند از همین رو باید با حمایت از بخش تولید، فرصت های شغلی برای جوانان جویای کار فراهم کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت ایفای مسئولیت های اجتماعی واحدهای صنعتی استان تاکید کرد و گفت: این استان جوانان مستعد و فعالی دارد که با فراهم کردن زیرساخت های ورزشی و ایجاد شغل می توان این استعدادها را شکوفا کرد.

حیدری خاطرنشان کرد: صنایع در استانهای دیگر باشگاه داری می کنند اما در استان ما چنین مسیولین هایی از سوی صنایع فعال ایفا نمی شود که باید در این خصوص تجدیدنظر شود.

وی افزود: همچنین می طلبد تا صنایع و واحدهای تولیدی استان حساب های خود را در بانک های قرض الحسنه انتقال دهند تا از این محل بتوان تسهیلات مشاغل خانگی و خرد در اختیار متقاضیان قرار داد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا