اقتصادی

تحقق ٣٠ درصدی سهمیه طرح های اشتغالزایی مشاغل خانگی در کرمانشاه

تحقق ٣٠ درصدی سهمیه طرح های اشتغالزایی مشاغل خانگی در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار برگزیده کرمانشاه، مختار احمدی عصر امروز (سه‌شنبه ٢٣ آبان ماه) در نوزدهمین جلسه کارگروه اشتغال استان کرمانشاه که به ریاست استاندار و با حضور تمامی اعضا در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: تا کنون ۳۰ درصد از سهمیه طرح های اشتغالزایی مشاغل خانگی محقق شده است.

وی افزود: سهمیه دستگاه‌های حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان کرمانشاه از اعتبارات جزء چهار بند ب تبصره ۱۸ از مجموع یک هزار و ۵٣٠ میلیارد تومان سهمیه مصوب ۹۱۳ میلیارد تومان به بانک‌های عامل پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه ۶۰ درصد اشتغالزایی داشته است و بنیاد برکت تا کنون به ۸۳۵ فرصت شغلی دست یافته است.

وی گفت: بیشترین سهم اشتغالزایی پس از صمت و بنیاد برکت به کمیته امداد امام خمینی (ره) و جهاد کشاورزی اختصاص دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: هرمزگان رتبه نخست بیکاری، مرکزی رتبه دوم بیکاری و کرمانشاه رتبه نوزدهم بیکاری را دارا است.

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ٩۴٠ نفر در کرمانشاه

بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در ادامه این نشست اظهار کرد: ۲۰۵ میلیارد تومان سهم مصوب بهزیستی بوده که تا کنون ۸۵ درصد آن محقق شده است و بیشتر بانک‌های عامل ۱۰۰ درصد به استان تخصیص داده اند.

وی افزود: در استان کرمانشاه ۴۵ درصد جذب اعتبار و تا کنون ۹۴۰ نفر پرداختی داشته ایم.

شهبازی در ادامه خاطرنشان کرد: تعهد رصد استان کرمانشاه سه هزار و ٣٢٠ نفر بوده که این آمار را به چهار هزار نفر می‌رسانیم.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا