Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
تحمل اقتدار جمهوری اسلامی برای دشمنان سخت است - خبرگزاری برگزیده های ایران
اصفهان

تحمل اقتدار جمهوری اسلامی برای دشمنان سخت است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از دهاقان، عماد بهرامی جانشین ناحیه مقاومت بسیج دهاقان  امروز در یادواره شهدای روستای دزج با تبریک فرارسیدن هفته بسیج با اشاره به چرایی تشکیل سازمان بسیج اظهار داشت:  بسیج در سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره)  تشکیل شد تا همه مردم از کوچک و بزرگ،  زن و مرد در آن عضو شوند و در مواقعی که ضرورت دارد وارد میدان شوند و ایفای نقش کنند.

وی ادامه داد:  مدت کمی  پس از تشکیل این نهاد کشور همسایه ما با پشتیبانی بسیاری از کشورها  جنگ با ما را آغاز کرد و بسیجیان ما با کمترین آموزش وارد جبهه‌ها شدند و در کنار  ارتش جنگیدند و به شهادت رسیدند.

بهرامی با بیان این‌که ما  آرامش‌مان را مدیون شهدا هستیم خطاب به دانش آموزان و دانشجویان گفت: باید با درس خواندن و کسب مهارت و درجات علمی ادامه دهنده راه شهدا باشیم، شهدا مانند ستارگانی که در تاریکی راه را برای ما روشن می‌کنند هستند و در مسیر زندگی مارا یاری خواهند کرد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان با بیان این‌که جنگ هنوز تمام نشده است گفت:دشمنی  دشمنان ما هنوز پابرجاست و بیشتر می‌شود، دشمنان چشم دیدن اقتدار جمهوری اسلامی را ندارند.

وی بیان کرد؛ جنگ‌ها مانند گذشته فیزیکی نیست، دشمن به خوبی می‌داند جنگ نظامی فایده ندارد و تلاش می‌کند ما را وارد جنگ نرم و چند لایه کند که یکی از مولفه‌های این جنگ تضعیف ارزش‌ها و مسائل دینی است، بنابراین باید حواسمان باشد که دشمن بر ما غلبه نکند.

بهرامی با اشاره به ضرورت علم اندوزی توسط جوانان و نوجوانان گفت: ویروسی به نام کرونا آمد و همه جهان را درگیر خود کرد و کسی از آن شناختی نداشت، دانشمندان ما تلاش کردند تا در مهار این بحران کمک کنند، اگر تلاش دانشمندان نبود  آمار فوتی‌های ما بیش از این بود و نمی‌توانستیم کرونا را مهار کنیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان با بیان این‌که شهید و شهادت هنوز پایان نیافته است گفت: ما هنوز شهید داریم و افراد تحت عناوینی چون مدافع سلامت، مدافع حرم، مدافع امنیت  در راه خدا به شهادت می‌رسند.

وی خاطر نشان کرد:  ما می‌توانیم با ادامه دادن راه شهدا و پیروی از فرامین امام و رهبری  بر دشمنان خود پیروز شویم و  هر روز بر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیفزاییم.

بهرامی همچنین بیان کرد: بیداری، سازماندهی کردن ، یاری دادن و جهاد در راه خدا کلمه بسیج را تشکیل داده‌اند، ما باید همیشه بیدار باشیم، بر اساس تخصص  و علایق خود سازماندهی شویم،  یاری دهنده رهبر و نظام باشیم و در راه خدا جهاد کنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا