مرکزی

تحول بنیادی و امیدبخش نیاز ضروری امروز جامعه است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی صبح امروز در دیدار با وزیر کشور اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور و مشکلاتی که وجود دارد تحول بنیادی و امیدبخش نیاز ضروری امروز جامعه است و باید به نحو احسن از این فرصت استفاده کرد؛ دو قوه مجریه و قضاییه امروز در مسیر تحول هستند و عزم ملی و بسیج همه امکانات لازمه تحقق تحول است.

وی افزود: خوشبختانه مردم ولایتمدار و انقلابی استان در همه حال پشتیبان انقلاب و ولایت‌فقیه بودند و در همه حماسه‌ها حضور داشتند، تحقق بسیج مردمی و استفاده از پتانسیل‌های بومی در کنار روحیه جهادی و انقلابی یکی از راهکارها برای برون‌رفت از وضعیت امروز جامعه و رفع مشکلات است که باید مورد توجه مسؤولین باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون مدیریت خوبی در این بخش شده و استان عملکرد قابل قبولی داشته که این مهم با همکاری تمام دستگاه‌ها، سپاه، گروه‌های جهادی و مردم میسر شده است.

دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه یکی از مشکلات استان جمعیت پیر و نرخ باوری است ادامه داد: نرخ باوری در استان باید به ۲.۳ برسد این در حالی است که این نرخ هم‌اکنون ۰.۶ بوده و اقداماتی و تلاش‌هایی که صورت گرفته مثمر ثمر نبوده و باید چاره‌ای در این خصوص اندیشیده شود البته امیدواریم لایحه جمعیت گامی متحولانه در این خصوص رقم بزند.

وزیر کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه در استان مرکزی به نام امام خمینی(ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی متبرک شده است گفت: این استان هفت هزار و ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است که نشان‌دهنده نقش مؤثر استان در اعتلای اهداف انقلاب اسلامی است.

وحیدی اظهار کرد: استان مرکزی مهد مفاخر و ادب و علم است و بزرگان زیادی در دوره‌های مختلف کشور در مسؤولیت‌های سیاسی و حکومت‌داری فعالیت داشته‌اند.

وی افزود: انتظار داریم نماینده ولی‌فقیه در استان به‌مانند گذشته از دولت حمایت کند تا با همدلی و هم‌افزایی استان توسعه یابد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا