چهارمحال و بختیاری

تحول چهره نظام سلامت استان از دستاوردهای ارزشمند پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است

تحول چهره نظام سلامت استان از دستاوردهای ارزشمند پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، دکتر ارسلان خالدی فردرجشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: امروز به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دور افتاده ترین مناطق استان از نعمت خدمات بهداشتی و درمانی برخوردار هستند و شهرستان کمتر برخوردار لردگان که روزی از نعمت وجود پزشک ایرانی محروم بود امروز دارای ۲۸۶ پزشک فوق تخصص، متخصص و دانشجوی مشغول به تحصیل در رشته پزشکی است.

وی در ادامه به برخورداری استان از تجهیزات پزشکی پیشرفته اشاره داشت و افزود: به زودی یکی از برند های معتبر دستگاه سی تی اسکن در استان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به تعبیر سردار سلیمانی از کشور به عنوان حرم افزود: امروز ایران اسلامی حرم و همه خدمتگزاران در این نظام مقدس مدافعان حرم هستند.

وی؛ ذوب شدن سردار سلیمانی در ولایت و مطیع ولایت فقیه بودن را رمز شهادت و عاقبت به خیری این سردار بزرگ برشمرد و افزود: هر کسی که وظایف محله خود را به خوبی به انجام برساند و از ولی فقیه تبعیت نماید مدافع حرم و عاقبت به خیر است.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به اینکه همه ما با تلاش و تعهد مدافعان جمهوری اسلامی باشیم از زحمات بی دریغ کادر بهداشتی و درمانی و پرسنل خدوم مجموعه بویژه در دوران سخت شیوع بیماری کرونا تشکر نمود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز در این مراسم با بیان اینکه هیچ قدرتی توان منحرف کردن این انقلاب از مسیر را ندارد گفت: هر کسی با این انقلاب باشد خداوند او را مزین به ویژگی های پسندیده خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر صغیرا افزود: در هر مجموعه ای به هر یک از ما وظایفی محول شده است که باید برای انجام آن به بهترین نحو تلاش کنیم.

گفتنی است، جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مسئولین حوزه سلامت و جمع کثیری از کارکنان و کادر بهداشتی و درمانی در سالن همایش های ابن سینای مجتمع رحمتیه برگزار شد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا