تهران

تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرستان ری/ ۵ هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به آزادسازی اراضی کشاورزی در بخش خاوران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:مأموران یگان امداد فرماندهی و کلانتری ۱۷۷ خاورشهر پس از هماهنگی‌های قضائی و با همکاری نمایندگان جهاد کشاورزی، در اقدامی عملیاتی دیوارکشی‌ و فنس کشی های انجام شده در این اراضی را تخریب کردند.

وی گفت: در این عملیات ۵ هکتار از اراضی کشاورزی که به تصرف زمین‌خواران در آمده بود، رهاسازی و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد.

جلیلیان با بیان اینکه زمین‌خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف، تفکیک و فروش زمین و منابع طبیعی می‌کنند، از مردم خواست قبل از خرید و یا اقدام به ساخت و ساز حتما از مراجع قانونی آن اقدام کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا