اردبیل

تخصیص اعتبار ۱۲ میلیاردی برای مدارس خلخال

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سیدغنی نظری بعدازظهر امروز در بازدید از پروژه‌های آموزش و پرورش خلخال اظهار کرد: برای ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس بیش از ۱۲ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی افزود: با توجه به سفر سال گذشته معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و پیگیری پروژه‌های نیمه تمام و نیاز دانش‌آموزان شهرستان خلخال، اولویت ساخت و نوسازی در دستور کار قرار گرفت و پیگیری‌ها در حوزه فرهنگی و آموزشی ادامه خواهد داشت.

تجهیز تالار فرهنگیان نیازمند اعتبار جدید است

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تالار فرهنگیان واقع در روبروی ترمنیال خلخال در مدرسه علی ابن ابیطالب با ۵۰۰ میلیون تومان در حال اجراست که کارهای عمرانی و ساختمانی تمام شده و برای تجهیز نیازمند اعتبارات جدید از وزارت متبوع است.

نظری در بازدید از پروژه ناصری خلخال تصریح کرد: این مدرسه نیز با اعتبار ۴ میلیارد تومان در حال ساخت است و تقریبا ۹۰ درصد از کارها انجام شده و ده درصد بقیه نیز با پیگیری از اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی استان تکمیل خواهد شد.

وی در بازدید از بزرگ‌ترین هنرستان شهرستان خلخال تشریح کرد: هنرستان باهنر با ۶ میلیارد تومان در حال ساخت و تکمیل است و مراحل سفت کاری به اتمام رسیده و در حال نازک کاری است که ساخت این مدرسه یکی از مطالبات اصلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهرستان خلخال است که سال‌ها راکد بوده و با پیگیری‌های انجام شده عملیات اجرایی آن از سر گرفته شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در بازدید از هنرستان شهید مطهری شهر خلخال نیز بیان داشت: این پروژه نیز به لحاظ داشتن کارگاه‌های آموزشی متعدد نیازمند تجهیز است و با ۸۰۰ میلیون تومان تجهیز خواهد شد.

وی گفت: بازسازی مدرسه سمیه خلخال در لیست مصوبات سفر ریاست جمهوری به اردبیل قرار گرفته است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا