کرمانشاه

تداوم بارش باران در کرمانشاه تا پایان هفته‌جاری/ از کوهنوردی خودداری کنید

شهناز حق‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در کرمانشاه، در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آینده، اظهار داشت: در ادامه فعالیت امواج ناپایدار مستقر بر جو منطقه هوای استان تا پایان هفته جاری قسمتی تا نیمه ابری در بعضی ساعت همراه با وزش باد، افزایش ابر و در پاره‌ای از نقاط با رگبار باران و گاهی همراه با رعد و برق همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: احتمال بارش برای امروز و فردا و روز چهارشنبه به‌ویژه در نواحی شمال‌غرب و در روز پنجشنبه برای نیمه شرقی استان بیشتر به نظر می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: دمای هوا در اغلب نقاط استان تا روز چهارشنبه تغییر چندانی نخواهد داشت، اما از روز پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده به شکل نسبتا محسوس و قابل توجهی هوای استان سردتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی پیش‌رو در راستای جلوگیری از خسارات و مخاطرات احتمالی به مسؤولان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و هم‌استانی‌ها توصیه می‌شود نسبت به پاکسازی کانال‌ها و آبراهه اقدام کنند، از حضور در مناطق دشتی و باز و همچنین حاشیه رودخانه‌ها پرهیز و از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات جدا خودداری کنید و از همه مهمتر در ساعات اولیه شروع بارندگی به دلیل لغزندگی جاده‌ها حتما احتیاط لازم را در رانندگی داشته باشید.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا