سیستان و بلوچستان

تداوم کمک مومنانه با نجات ۶ نفر از مجازات زندان در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان،   به مناسبت دومین سالگرد شهات سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) آئین نهمین مرحله آزادسازی زندانیان توسط سازمان بسیج حقوق دانان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان سیستان و بلوچستان در این زمینه گفت:  در مرحله چهارم نوبت نهم به مناسبت ایام شهادت بی بی دو عالم و شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  پرونده تعداد ۶ نفر با همکاری کانون بسیج حقوقدانان شورای حل اختلاف شهرستان  بررسی  و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی از توزیع بسته های کمک معیشتی خبر داد و گفت: همچنین تعداد ۵۰ بسته کمک مومنانه بین خانواده زندانیان معسر و بسیجیان معسر به ارزش ریالی ۲۵۰میلیون ریال توزیع شد.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان سیستان و بلوچستان به اجرای طرح احرار و آزاد سازی زندانیان اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف باز اجتماعی شدن زندانیان و اصلاح آنان ،کمک به کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان،کاهش حجم پرونده‌های دستگاه قضایی اجرا می شود.

وی تاکید کرد: در این راستا حقوق دانان بسیجی با بهره گیری از مکتب حاج قاسم، راه خدمت گذاری به مردم و گره گشایی از مشکلات مردم را با جدیت و صلابت دنبال خواهند کرد.

انتهای پیام/۷۵۰۰۵

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا