Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
تدوین سند بهره‌وری آب در بخش کشاورزی سمنان - خبرگزاری برگزیده های ایران
سمنان

تدوین سند بهره‌وری آب در بخش کشاورزی سمنان

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، سیدحسن میرعماد بعدازظهر امروز در جلسه‌ای با استاندار سمنان اظهار کرد: تعدیل پروانه برخی چاه‌های کشاورزی یک تهدید جدی برای کشاورزی استان سمنان است.

وی افزود: سند بهره‌وری آب در بخش کشاورزی و سند سازگاری با خشکسالی تدوین شده است که می‌تواند به‌عنوان نقشه راه آب در استان سمنان ملاک نظر باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه ظرفیت خوبی برای افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی وجود دارد، ادامه داد: در تلاش هستیم تا برای چند محصول استراتژیک کشاورزی استان سرمایه‌گذاری کرده و تولید آن را افزایش دهیم.

میرعماد با بیان اینکه پروژه‌های جدید پیش‌بینی‌شده در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، آب‌محور نیست، خاطرنشان کرد: افزایش تولید در حوزه کشاورزی از محل ارتقای بهره‌وری ایجاد خواهد شد.‌

بررسی راهکارهای افزایش راندمان کشاورزی در سمنان

نادر مالکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: برای برنامه‌ریزی مناسب نیاز به داده‌های درست و شفاف داریم و از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان می‌خواهیم اطلاعات را به‌صورت درست و شفاف در اختیار ما قرار دهند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین تکلیف فعلی ما، صادرات است، گفت: یکی از مباحث مهم، بررسی راهکارهای افزایش راندمان بخش کشاورزی در استان سمنان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان افزود: پیشنهاد می‌شود در ستاد رشد اقتصادی استان، سازمان‌ها و ادارات جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک‌های صنعتی استان، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، میراث فرهنگی، کمیسیون هماهنگی بانک‌ها، اقتصاد و دارایی، نماینده دانشگاه‌ها، اتاق بازرگانی و اداره کل تعاون عضویت داشته باشند.


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا