Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
ترافیک روان در مبادی ورودی جزیره/ قشم همچنان ظرفیت پذیرش گردشگران را دارد - خبرگزاری برگزیده های ایران
مناطق آزاد

ترافیک روان در مبادی ورودی جزیره/ قشم همچنان ظرفیت پذیرش گردشگران را دارد

ترافیک روان در مبادی ورودی جزیره/ قشم همچنان ظرفیت پذیرش گردشگران را دارد

به گزارش برگزیده های ایران از قشم، افشار فتح الهی با اعلام این خبر افزود: ترافیک در مسیر دریایی بندر پل-لافت برای ورود خودرویی به جزیره قشم روان است.

وی افزود: امکان پهلوگیری شناورهای لندیگ کرافت برای حمل خودروها نسبت به سال گذشته با افزایشی ۳۰۰ رصدی به ۸ شناور در زمان جزر آب رسیده که تاثیر بسزایی روان سازی ترافیک و کاهش معطلی گردشگران دارد.

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تصریح کرد: قشم مقصد سفرهای خانوادگی است و اماکن اقامتی متناسب با سلیقه های مختلف برای پذیرش مسافران و گردشران آماده هستند.

فتح الهی ادامه داد: تمهیدات لازم برای تامین آذوقه و نیازمندی های ضروری مسافران نیز اندیشیده شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی گفت: کنسرت های جزیره با حضور خوانندگان مطرح کشور نیز از امشب در جزیره زیبای قشم آغاز می شود.

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم خاطرنشان کرد: مردم قشم در کمک به ستاد اجرایی خدمات سفر قشم نقش برجسته‌ای دارند و با همراهی آنان تمامی امکانات برای پذیرش گردشگران آماده شده است.

۴۶

حتما بخوانید : ۲ هتل در قشم افتتاح شد

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا