خراسان رضوی

ترافیک روان در محورها شرق استان تهران/ احداث گیت‌های بازرسی در ۵ نقطه محورهای شرق استان

ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از محور هراز عادی و روان از و خودروهای مجاز به سهولت از این محور مواصلاتی کشور عبور می‌کنند.

وی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه عادی و روان گزارش شده و خوشبختانه گره ترافیکی در این محور مشاهده نمی‌شود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده است، افزود: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و تردد بدون گره ترافیکی در جریان است.

کهریزی ادامه داد: گیت‌های ایست و بازرسی در محور هراز بعد از پیست آبعلی، محور فیروزکوه انتهای شهر فیروزکوه، محور امام رضا(ع)، واقع در میدان امام رضا(ع)، در بزرگراه حرم به حرم در انتهای شهر شریف آباد و در جاده چرمشهر نیز در محدوده دوربرگردان جاده حسن آباد دائر بوده و عوامل پلیس راه از ورود خودروهای غیر بومی و خروج خودروهای بومی جلوگیری به عمل می‌آوردند‌.

وی بیان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/خ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا