Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
ترامپ: آمریکا به «تغییر رژیم» نیاز دارد، نه روسیه - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار روز

ترامپ: آمریکا به «تغییر رژیم» نیاز دارد، نه روسیه

ترامپ: آمریکا به «تغییر رژیم» نیاز دارد، نه روسیه

روز دوشنبه تاکر کارلسون، مجری شبکه خبری فاکس نیوز، در توییتر پاسخ‌ها به پرسشنامه‌ای از نامزدهای جمهوری‌خواه و نامزدهای احتمالی آمریکایی برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ درباره جنگ در اوکراین را منتشر کرد.

دونالد ترامپ در پاسخ به این پرسش که آیا واشنگتن باید از «تغییر رژیم» در روسیه حمایت کند، نوشت: خیر ما باید از تغییر رژیم در ایالات متحده حمایت کنیم، این خیلی خیلی مهم‌تر است. دولت بایدن کسی است که ما را وارد این آشفتگی کرد.

این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا بار دیگر ادعاهای خود را تکرار کرد که اگر رئیس‌جمهور آمریکا شود، درگیری میان روسیه-اوکراین طی ۲۴ ساعت به پایان خواهد رسید.

وی با استدلال بر اینکه دفاع از اوکراین منافع حیاتی اتحادیه اروپا را به دنبال دارد نه آمریکا، افزود: آن‌ها باید دست‌کم برابر با آنچه آمریکا به اوکراین کمک می‌کند، پرداخت کنند.

ترامپ در ادامه تاکید کرد: اگر رئیس‌جمهور بشوم، کی‌یف باید انتظار پول کمتری از سوی آمریکا داشته باشد و به نظرم گفت‌وگوها با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه جهت پایان دادن به این تخاصم باید انجام شود.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین دیروز با اشاره به دیدار احتمالی ولادیمیر پوتین با دونالد ترامپ تاکید کرد: هنوز هیچ گفت‌وگوی سازنده و یا ابتکاری جهت این ملاقات احتمالی وجود ندارد.

ترامپ که تصمیم گرفته در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا شرکت کند، پیشتر نیز گفته بود که کمک‌های اضافی به اوکراین به برگزاری جلسه با پوتین بستگی خواهد داشت.

۳۱۰۳۱۰

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا