اخبار روز

ترامپ: جنگجویی هستم که انتقامتان را می‌گیرم!

ترامپ: جنگجویی هستم که انتقامتان را می‌گیرم!

به گزارش وبسایت روزنامه هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در سخنرانی خود در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کار گفت: راهی نداریم؛ اگر این کار را نکنیم کشورمان برای همیشه از بین خواهد رفت. مردم از جهان‌شمول‌ها و کسانی که خود را در ظاهر جمهوری‌خواه جا می‌زنند، خسته شده و می‌خواهند ببینند که آمریکا در اولویت امور قرار دارد.

وی افزود: این آخرین نبرد است. آنها می‌دانند، من می‌دانم، شما هم می‌دانید؛ همه این را می‌دانند. کار تمام است؛ یا آنها می‌برند و یا ما. اما اگر آنها پیروز شوند، دیگر آمریکایی در کار نخواهد بود.

ترامپ در ادامه خود را جنگجویی دانست که در نبرد کیفرخواهی در واشنگتن مبارزه می‌کند.

او در جمع حامیان خود گفت: در ۲۰۱۶ اعلام کردم که صدای شما هستم. امروز اضافه می‌کنم که من جنگجوی شما هستم و برای شما عدالت را به ارمغان می‌آورم. آنها که در حق‌شان ظلم و خیانت شده، بدانند که من کیفرخواهشان هستم.

او همچنین گفت که حتی اگر در پرونده‌های ایالتی یا فدرالی که در دادگاه دارد محکوم شود، باز هم از رقابت‌ها کنار نخواهد رفت.

ترامپ با تحقیقات متعددی روبروست از جمله چندین تحقیق جنایی. بازرسان در فالتون کانتی، جورجیا، در حال بررسی تلاش‌های ترامپ و متحدانش برای باطل کردن نتیجه انتخابات جورجیا در ۲۰۲۰ هستند و در عین حال وزارت دادگستری آمریکا تحقیقاتی را درباره حمله حامیان ترامپ به ساختمان کنگره در ششم زاویه ۲۰۲۱ و همچنین نگهداری اسناد محرمانه پس از پایان دوره ریاست جمهوری‌اش در دست دارد.

با این حال ترامپ در برابر این اتهامات کوتاه نیامده و در روز شنبه گفت که دستگاه قضایی آمریکا به سلاحی علیه او تبدیل شده است.

او همچنین اعلام کرده که اگر خودش نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ نباشد از نامزد این حزب حمایت نخواهد کرد.

۳۱۱۳۱۱

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا