آذربایجان شرقی

تراکتور با مشکل مواجه شده است!

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، مصطفی وحیدزاده در جلسه با معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت در تبریز اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته پیش‌بینی می‌کنیم که تا پایان سال آینده، بخش اعظمی از نیاز کشور به تراکتور را رفع کنیم و در کنار آن به صادرات نیز بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه تولید تراکتورهای سنگین در این شرکت رفته رفته در حال افزایش است، افزود: برنامه داریم تا ضمن افزایش تولید و تامین همه نیازهای داخلی به حوزه صادرات وارد شده و برند ملی تراکتور را به کشورهای خارجی صادر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تفاوت قیمت در حوزه خرید و فروش تراکتور و مواد اولیه تولید این دستگاه مجموعه ما را با مشکل مواجه کرده است.

وحیدزاده گفت: وظیفه خود می‌دانیم که در راستای خودکفایی ملی کمک کنیم و امروز با وجود تمام مشکلات و تحریم‌های اقتصادی موجود نه تنها تولیدمان را کاهش ندادیم بلکه با افزایش تولید به سمت رفع مشکلات می‌رویم.

مدیرعامل تراکتورسازی ایران با بیان اینکه تراکتور یک برند شناخته شده ملی در سطح جهانی است، ادامه داد: اکنون که تراکتور ایران در سطح بین‌المللی، نامی آشناست، همگی زیر سایه تلاش‌هایی بیش از نیم قرن میسر شده است.

وی با بیان اینکه شرکت تراکتورسازی، افتخار خطه آذربایجان و یک محصول ملی است، بیان داشت: ما به دنبال تجارت محض نیستیم بلکه می‌خواهیم این افتخار را حفظ کنیم و شرکتمان را سر پا نگه داریم که این امر نیز کمک و حمایت مسوولان را می‌طلبد.

بر اساس این گزارش، در پایان این جلسه معاون وزیر جهاد کشاورزی به همراه هیات همراه از کارخانه شرکت تراکتورسازی ایران بازدید کردند.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا