آذربایجان شرقی

تراکتور به دنبال شروع خوب در لیگ برتر/ جدال کریمی و قلعه‌نویی برای ۳ امتیاز گام نخست

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور از امروز آغاز و در روز دوم هفته نخست تراکتور در سیرجان به مصاف گل‌گهر این شهر می‌رود.

تراکتوری‌ها به دلیل بازی در لیگ قهرمانان آسیا تمرینات زودهنگامی را آغاز کرده بودند، اما با استعفای فراز کمالوند، هدایت این تیم به مربی سپرده شده که فصل گذشته هم ۷ بازی این تیم را هدایت و نتایج قابل قبولی را هم کسب کرده بود.

فیروز کریمی، جزو قدیمی‌ترین مربی‌های لیگ بوده و از اولین دوره لیگ آزادگان در سال ۱۳۷۰ تا به امروز مربیگری کرده و از حیث تعداد تیم رکورددار است.

وی برای سومین بار هدایت تیم تراکتور را برعهده گرفته و امیدوار است با تراکتور نتایج مطلوبی گرفته و انتظارات هواداران این تیم را برآورده سازد.

هر چند به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تراکتور و مشکلات مالی، تراکتوری‌ها در فصل نقل و انتقالات عملکرد چشمگیری نداشته و حتی بازیکنانی که پیش از آغاز فصل با این تیم قرارداد بسته بودند، سر از تیم دیگری درآوردند و این کار سرخپوشان را سخت می‌کند.

از طرفی هم ‌تراکتوری‌ها‌ که درگیر پرداخت آخرین بدهی‌های خود و بازشدن پنجره نقل و انتقالات هستند، شاید نتوانند در این بازی از بازیکنان جدید خود استفاده کنند.

گل‌گهر هم امسال یکی از تیم‌های پر سر و صدا در فصل نقل و انتقالات بوده حریف سختی برای تراکتور در شروع لیگ برتر خواهد بود.

تیم تراکتور که ۳ فصل گذشته با دیدار با نفت مسجد سلیمان لیگ را آغاز کرده بودند، این بار به سیرجان رفته و برابر گل گهر این شهر قرار می‌گیرند.

۲ تیم تا کنون ۴ بار در لیگ برتر به مصاف هم رفتند که ۳ بازی به سود تراکتور رقم خورده و یک بازی هم با تساوی به اتمام رسیده بود.

 بازی تیم‌های تراکتور با گل‌گهر ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۲۸ مهر در سیرجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا