Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
تراکتور تنها امید تبریز در جام حذفی - خبرگزاری برگزیده های ایران
آذربایجان شرقی

تراکتور تنها امید تبریز در جام حذفی

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، نقش فوتبال تبریز در جام حذفی سال‌هاست که رو به افول نهاده و دیگر شگفتی از تیم‌های تبریزی در جام حذفی دیده نمی‌شود.

هر چند در دهه ۹۰ تیم تراکتور جور سایر تیم‌های تبریزی را کشیده و دو بار در سال‌های ۹۲ و ۹۹ به قهرمانی جام حذفی کشور دست یافت.

ماشین‌سازی، شهرداری، گسترش‌فولاد، ایدم، پیستون‌سازی، بسیج و … تیم‌هایی از فوتبال تبریز هستند که در جام حذفی سابقه حضور داشتند.

در این میان تیم تراکتور با ۲ قهرمانی و ۳ بار شکست در دیدار پایانی پرافتخارترین تیم فوتبال تبریز در جام حذفی بوده و فردا هم در یک بازی سخت میزبان تیم مس رفسنجان است.

گسترش‌فولاد تبریز در سال ۸۹ تا دیدار نهایی جام حذفی صعود کرده و در فینال مغلوب پرسپولیس شده و ماشین‌سازی هم در سال ۷۰ با شکست دادن استقلال تهران تا مرحله نیمه نهایی و پیستون‌سازی در سال ۶۸ با  حذف تیم دارایی تهران تا مرحله یک چهارم صعود کردند.

حالا تراکتور باید در حالی به تنهایی جور فوتبال تبریز در جام حذفی را بکشد که مسابقات وارد مرحله چهارم شده و برندگان این مرحله به جمع ۱۶ تیم نهایی مسابقات صعود خواهند کرد.

رقابت‌های جام حذفی کشور به صورت تک بازی برگزار و در مرحله اول تیم‌های لیگ استان و لیگ ۳، مرحله دوم تیم‌های لیگ دسته دو، مرحله سوم تیم‌های لیگ دسته یک و مرحله چهارم تیم‌های لیگ برتر وارد جدول مسابقات می‌شوند.

قهرمان جام حذفی کشور به صورت مستقیم جواز حضور در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را دریافت می‌کند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا