کرمانشاه

تردد خودروهای سیار پلاک‌خوان در شهر کرمانشاه

محمد حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در کرمانشاه، از اجرای طرح محدودیت تردد زوج و فرد در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: طرح محدودیت تردد زوج و فرد خودرو‌ها از امروز (دوشنبه اول آذر) در کلانشهر کرمانشاه اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: طرح زوج و فرد خودرو‌ها در بافت مرکزی شهر از میدان آزادی تا سه راه شورا، بلوار افشار طوس از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهارراه جلیلی تا سه راهی لشکر برای خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های شخصی اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه ساعت اجرای این طرح را ۱۵ تا ۲۰ اعلام کرد و گفت: در این طرح خودرو‌های دارای پلاک زوج در روز‌های زوج و خودرو‌های دارای پلاک فرد در روز‌های فرد هفته می‌توانند در محدوده‌های تعیین شده تردد داشته باشند. 

وی جریمه ورود و تردد غیرمجاز در محدوده طرح زوج و فرد ۱۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: براساس قانون برای هریک ساعت یک بار جریمه تردد غیرمجاز اعمال خواهد شد.

حیدری در خصوص خودروهای پارک شده کسبه در خیابان‌ها، افزود: یکی از چالش پارک کردن خودروهای کسبه از اول صبح تا پایان روز درب مغازه‌ها است که در واقع یک لاین از خیابان را می‌گیرند و سبب گره‌ترافیکی می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا برنامه‌های پیش‌بینی شده که طی هفته‌های آینده خودروهای پلاک‌خوان به صورت آنلاین تخلفاتی مانند پارک‌های دوبل و ترددهای غیرمجاز را ثبت می‌کنند.

حیدری در پایان در خصوص تردد خودروهای بدون پلاک در شهر هم، گفت: پلاک هویت خودرو است، طرح‌های ویژه برای خودروهایی که پلاک را مخدوش و یا بون پلاک تردد می‌کنند داریم که علاوه بر اعمال قانون در پارکینگ توقیف می‌شوند و تا طی کردن مراحل قانونی کار ترخیص خودرو انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا