کهگیلویه و بویراحمد

تردد در تنگ چویل امکان پذیر شد+تصاویر

علی دیانتی رئیس راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه در گفت وگو با خبرنگار فارس در دیشموک اظهار کرد: راهداری و حمل نقل جاده‌ای بعد از رصد تخریب پل ۲ تنگ چویل با مستقر کردن تجهیزات در این مکان در جهت رفع مشکلات جاده‌ای منطقه تنگ چویل تمهیدات لازم را در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: با توجه به اینکه دورترین و صعب‌العبورترین مسیر شهرستان کهگیلویه همین جاده تنگ چویل می‌باشد گفت: در طی بارشهای اخیر پل شماره ۲ تنگ چویل تخریب گردیده است.

دیانتی گفت: با توجه به مشکل این مسیر تمام امکانات راهداری در خصوص رفع این مشکل بسیج شدند و با مستقر کردن تجهیزات در این مکان در حال حاضر در جهت رفع مشکل و ادامه تردد مسافرانی که از شهرستان کهگیلویه به خوزستان و بالعکس را دارند مسیر در حال هموار شدن است.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری پرسنل راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه با توجه به اینکه تردد در این مکان و نقطه تنگ چویل امکان پذیر است و مشکل تا حدودی رفع گردیده تا چند روز آینده این مشکل کامل رفع خواهد شد.

رئیس راهداری و حمل نقل جاده‌ای  شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه این مسیر یک مسیر دور دست است و فاصله این مسیر تا شهرستان کهگیلویه بسیار زیاد است و امکان اینکه جایگاهی در این مسیر در جهت رفع  مشکل در اسرع وقت امکان پذیر نیست عنوان کرد: راهداری و حمل نقل جاده‌ای در جهت رفع مشکلات جاده‌ای تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و خدمات رسانی به مردم شریف بخش دیشموک  در دستور کار خود قرار داده است.

وی متذکر شد: با توجه به اینکه یکی از پایه‌های پل شماره ۱ تنگ چویل در بارش های اخیر و همچنین سیلاب و آبرفت دچار مشکل شده از امروز اقدام به پر کردن اطراف پایه پل خواهیم کرد و کسانی که قصد تردد از این مسیر را دارند با احتیاط کامل تردد کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا