تردد در تنگ چویل امکان پذیر شد+تصاویر

علی دیانتی رئیس راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه در گفت وگو با خبرنگار فارس در دیشموک اظهار کرد: راهداری و حمل نقل جاده‌ای بعد از رصد تخریب پل ۲ تنگ چویل با مستقر کردن تجهیزات در این مکان در جهت رفع مشکلات جاده‌ای منطقه تنگ چویل تمهیدات لازم را در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: با توجه به اینکه دورترین و صعب‌العبورترین مسیر شهرستان کهگیلویه همین جاده تنگ چویل می‌باشد گفت: در طی بارشهای اخیر پل شماره ۲ تنگ چویل تخریب گردیده است.

دیانتی گفت: با توجه به مشکل این مسیر تمام امکانات راهداری در خصوص رفع این مشکل بسیج شدند و با مستقر کردن تجهیزات در این مکان در حال حاضر در جهت رفع مشکل و ادامه تردد مسافرانی که از شهرستان کهگیلویه به خوزستان و بالعکس را دارند مسیر در حال هموار شدن است.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری پرسنل راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه با توجه به اینکه تردد در این مکان و نقطه تنگ چویل امکان پذیر است و مشکل تا حدودی رفع گردیده تا چند روز آینده این مشکل کامل رفع خواهد شد.

رئیس راهداری و حمل نقل جاده‌ای  شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه این مسیر یک مسیر دور دست است و فاصله این مسیر تا شهرستان کهگیلویه بسیار زیاد است و امکان اینکه جایگاهی در این مسیر در جهت رفع  مشکل در اسرع وقت امکان پذیر نیست عنوان کرد: راهداری و حمل نقل جاده‌ای در جهت رفع مشکلات جاده‌ای تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و خدمات رسانی به مردم شریف بخش دیشموک  در دستور کار خود قرار داده است.

وی متذکر شد: با توجه به اینکه یکی از پایه‌های پل شماره ۱ تنگ چویل در بارش های اخیر و همچنین سیلاب و آبرفت دچار مشکل شده از امروز اقدام به پر کردن اطراف پایه پل خواهیم کرد و کسانی که قصد تردد از این مسیر را دارند با احتیاط کامل تردد کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۷


admin

Recent Posts

مرگ پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی

روز یکشنبه دو پسر دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با…

17 دقیقه ago

ریشه های جنگ زاکانی و شورای شهر؛ ناکارآمدی،پنهانکاری، توهین و چیزهای دیگر

روز یکشنبه ابهامات مطرح‌شده در قرارداد 2 میلیارد یورویی شهرداری تهران و چینی‌ها دویست‌وسی‌ویکمین جلسه…

17 دقیقه ago

استخراج الماس از گل صدتومانی/ عکس

دانشمندان چینی با استفاده از کربن استخراج‌شده از گل‌های صدتومانی قرمز، الماس ۳ قیراطی تولید…

18 دقیقه ago

بازدید نماینده ولی فقیه از پایگاه‌ امداد و نجات بین شهری سرعین

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر که به منظور شرکت در جلسه تکریم ومعارفه مسئول دفتر…

20 دقیقه ago

پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۶ و ۵ درجه سانتیگراد و بندرعباس…

20 دقیقه ago