سمنان

تردد نزدیک به دو میلیون وسیله نقلیه در دیماه سال‌جاری در مبادی ورودی استان سمنان

تردد نزدیک به دو میلیون وسیله نقلیه در دیماه سال‌جاری در مبادی ورودی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان محمد حسین فیروزجائیان رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان سوم بهمن ماه اظهار کرد: دیماه سال جاری نزدیک به دومیلیون خودرو عبور داشته اند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با افزایش ۳ درصدی همراه بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از محور شریف آباد-ایوانکی به عنوان پرترددترین محور یاد کرد و گفت: بیش از ۷۰ درصد از تردد ماه گذشته مربوط به پلاک مبدا استان سمنان بوده و پلاک استانهای تهران، مازندران و خراسان رضوی سهمی بیست درصدی را به خود اختصاص داده اند.

وی از بیش از ۱۲۰ هزار وسلیه نقلیه در دیماه خبر داد و افزود: استان سمنان در ماه گذشته بعد از استانهای تهران و مرکزی جایگاه سوم انباشت وسایل نقلیه در سطح کشور را کسب کرد.

فیروز رجائیان از سامانه گویای ۱۴۱ به عنوان رابط مرکز مدیریت راه‌ها و عموم مردم نام برد و تصریح کرد: تماس بیش از ۲۵ هزار کاربر جاده‌ای با تلفن گویای ۱۴۱ استان در ماه گذشته بیانگر استقبال قابل‌توجه از این سامانه است که امیدواریم با رشد امکانات زیرساختی مرکز مدیریت راه‌ها و بالا رفتن توان ارائه‌ خدمات به مردم در این بخش‌ بتوانیم نیاز مردم عزیز را بیش از پیش برطرف نماییم.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا