Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
تردید اولیانوف نسبت به احیای برجام/ غرب برنامه پنهان علیه ایران دارد - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار روز

تردید اولیانوف نسبت به احیای برجام/ غرب برنامه پنهان علیه ایران دارد

تردید اولیانوف نسبت به احیای برجام/ غرب برنامه پنهان علیه ایران دارد

میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین طی پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر خاطر نشان کرد که میزان تعهد غرب و آمریکا به از سرگیری اجرای برجام یک علامت سوال بزرگ است.

وی در پیام خود به اظهارات روز گذشته رئیس جمهور چین اشاره کرد که گفته است: مهم نیست که وضعیت بین‌المللی و منطقه‌ای چه تغییراتی داشته باشد، چین بی‌وقفه به توسعه همکاری‌های دوستانه با ایران ادامه می‌دهد. چین به‌علاوه به مشارکت سازنده در مذاکرات از سرگیری اجرای برجام ادامه خواهد داد.

اولیانوف نوشت: تردیدی وجود ندارد که چین به برجام پاییند است. سوال این است که ایالات متحده و تروئیکای اروپایی چه اندازه به احیای توافق هسته‌ای و محافظت از عدم اشاعه هسته‌ای متعهد هستند.

این دیپلمات روس ادامه داد: این یک سوال بزرگ تا به امروز است. این‌طور به نظر می‌رسد که آنها (طرف غربی) یک برنامه پنهان دارند.

اولیانوف پیشتر نیز در پیامی توئیتری بن‌بست به وجود آمده در مذاکرات رفع تحریم‌ها را زمانی که اعضا طرحی برای عبور از مسائل باقی‌مانده ندارند، غیر منطقی دانست و به طور ضمنی خواستار از سرگیری گفت‌وگوها شد.

۳۱۱۳۱۱

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا