اخبار ورزشی

تروبین و زومر در راه اینتر/ اونانا منچستری می‌شود؟

تروبین و زومر در راه اینتر/ اونانا منچستری می‌شود؟

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، مدیران باشگاه اینتر و منچستریونایتد در سطح پیشرفته‌ای در حال مذاکره با یکدیگر برسر انتقال آندره اونانا به جمع شیاطین سرخ هستند اما هنوز طرفین به توافق نهایی در این زمینه نرسیده‌اند. اینتر اما در مورد دروازه‌بان کامرونی‌اش فروشنده و معتقد است پیشنهادی ۵۵ میلیون یورویی (۵۰ میلیون یورو به علاوه ۵ میلیون پاداش‌های در نظر گرفته شده) می‌تواند برای عملی شدن این انتقال کافی باشد، این در حالی است که آخرین پیشنهاد منچستریونایتد برای جذب اونانا ۴۵ میلیون یورو بعلاوه ۵ میلیون یورو بند پاداش‌ها بوده که رد شده است.

اینتر در کنار مذاکره با منچستریونایتد برسر آندره اونانا، گزینه‌هایی را برای تقویت پست دروازه‌بانی تیم تحت‌هدایت سیمونه اینزاگی در نظر دارد. بر اساس گزارش‌های منتشرشده؛ اینتری‌ها، آناتولی تروبین دروازه‌بان اوکراینی و ۲۱ ساله شاختار دونتسک، یان زومر دروازه‌بان سوئیسی و ۳۴ ساله بایرن مونیخ و رافائل دی‌جنارو دروازه‌بان ایتالیایی و ۲۹ ساله تیم گوبیوی ایتالیا را به این منظور در نظر دارند.

چالهان‌اوغلو تا ۲۰۲۷ اینتری می‌ماند

اینتر مذاکرات خیلی خوبی با مدیر برنامه‌های آناتولی تروبین داشته‌ و طرفین در آستانه انتقال نهایی این دروازه‌بان اوکراینی به جمع نراتزوری در ازای ۱۰ میلیون یورو قرار دارند. به نظر می‌رسد اینزاگی می‌خواهد تروبین را جانشین اونانا در ترکیب اصلی تیمش کند، این در حالی است که زومر را به عنوان دروازه‌بان دوم در نظر دارد و اینتر برای خرید او قصد دارد ۵ میلیون یورو هزینه کند.

بایرن مونیخ اما حاضر نیست یان زومر را به رقمی کمتر از ۸ میلیون یورو، رقمی که او را از بوروسیا مونشن‌گلادباخ خرید به فروش برساند. بایرنی‌ها هم گئورگی مامارداشویلی دروازه‌بان گرجستانی تیم والنسیا را نیز زیر ذره‌بین دارند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا