سلامت

تزریق بیش از ۳۰ هزار دُز واکسن کرونا به افراد آسیب پذیر پایتخت

به گزارش برگزیده های ایران، در این اطلاعیه آمده است: در مرحله نخست پویش جهادی واکسیناسیون شهرداری تهران از اول مهرماه تاکنون بیش از ۳۰ هزار دز واکسن به افراد آسیب پذیر تزریق شده و در ۶ روز از آغاز تزریق دُز دوم واکسن به افراد آسیب پذیر در تهران نیز بیش از چهار هزار دز واکسن زدند.

بر اساس این اطلاعیه، همزمان با آغاز پویش جهادی واکسیناسیون شهرداری تهران با شعار تهران «دوباره جان می گیرد»، کار واکسیناسیون گروه های آسیب پذیر در محل تجمع آنان با استفاده از واحدهای سیار در دستور کار قرار گرفت که از اول آبان ماه تزریق دز دوم واکسیناسیون افراد آسیب پذیر در حال اجرا است.

همچنین ۱۰ تیم سیار شهرداری تهران با حضور در مراکز نگهداری معتادان و گروه های آسیب پذیر از جمله ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی، اتباع خارجی، معتادان، بی‌خانمان‌ها، کودکان کار و خانواده‌هایشان و حاشیه‌نشینان نسبت به تزریق دز دوم واکسن به افراد واجد شرایط مستقر در این مراکز اقدام کردند.

در مجموع تا پایان روز جمعه ۷ آبان ماه بیش از ۳۰ هزار دز واکسن در این پویش جهادی به افراد آسیب پذیر تزریق شده است.

به گزارش برگزیده های ایران، مرحله دوم پویش جهادی تهران دوباره جان می گیرد که به واکسیناسیون افراد آسیب پذیر اختصاص دارد در بسیاری از مساجد، ایستگاه های مترو، تاکسی ون ها و میادین پر ازدحام پایتخت و همچنین اماکن ورزشی و سوله های بحران در حال اجرا است.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا