تهران

تزریق ۳ هزار دوز واکسن آنفولانزا به ایثارگران شهرستان‌های استان تهران

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از تهران، عبدالله مرتضوی در نشست کمیسیون موارد خاص ایثارگران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ارائه خدمات پزشکی و درمانی به ایثارگران در روزهای همه‌گیری ویروس کرونا در شهرستان‌های استان تهران به صورت گسترده و با اولویت ایثارگران مبتلا به کرونا انجام شد.

وی گفت: والدین معظم شهدا و جانبازان دارای بیماری‌های زمینه‌ای امسال واکسن آنفولانزا را دریافت کردند و در این خصوص ۳ هزار دوز واکسن آنفولانزا به ایثارگران شهرستان‌های استان تهران تزریق شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه بهترین زمان تزریق واکسن آنفولانزا از شهریورماه آغاز و حداکثر تا اوایل مهرماه به پایان می‌رسد، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با معاونت بهداشت و درمان ستاد مرکزی و پایش ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، ایثارگران دارای بیماری‌های زمینه‌ای و با اولویت دریافت واکسن آنفولانزا، شناسایی و کار تزریق بیش از ۳ هزار دوز از این واکسن به آنها پایان یافت.

وی با تأکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط ایثارگران و والدین معظم شهدا در دوران بیماری کرونا، افزود: باتوجه به شرایط بیماری کرونا و لزوم پاسخگویی مناسب به ایثارگران و خانواده‌های شهدا، تلاش کردیم تا بستر ارتباط غیرحضوری جامعه شریف ایثارگری با بنیاد را ارتقا دهیم.

مرتضوی ادامه داد: توسعه راه‌های ارتباط مجازی، راه‌اندازی میز خدمت و پاسخگویی شفاف و غیرحضوری به ایثارگران و سامانه پیامکی پاسخگویی به ایثارگران، از اهداف اجرای این طرح بود که امروز تا حد مطلوبی از آن محقق شد.

وی خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران را مقدس و به فرموده امام راحل (ره) موهبت الهی دانست و بیان کرد: هر خدمتی که از روی اخلاص و عشق در این حوزه صورت می‌گیرد، دعای خیر شهدا را به دنبال دارد و همه ما باید در برابر این مسئولیت پاسخگو باشیم.

به گزارش برگزیده های ایران، نشست کمیسیون موارد خاص ایثارگران با دستور رسیدگی به ۲۶ پرونده مربوط به ایثارگران تشکیل و تصمیمات لازم در خصوص برطرف شدن مشکلات و درخواست های ایثارگران انجام شد.

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا