گیلان

تساوی باتلاقی سپیدرود و شهدای بابلسر

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و شهدای بابلسر در استادیوم علیزاده بابلسر با نتیجه صفر، صفر بدون گل به پایان رسید.

تیم سپیدرود در زمین باتلاقی بابلسر به جای فوتبال بازی کردن مجبور به حفظ ساق پا و جلوگیری از بالارفتن بیشتر آمار مصدومین شدند.

 این مسابقه از لحاظ فنی حرف زیادی برای گفتن نداشت و همین که بازیکنان سپیدرود به سلامت به رشت بازگشتند جای شکر دارد.

بدون شک در چنین زمین هایی تساوی خارج از خانه اتفاق خوش آیندی خواهد بود.

حسن اشجاری در این دیدار آیدین مسعودی، پویا عزیزپور، رضا عاشوری، امیر قلم آرا، هومن مسعودی، آرمان مردانی، سجاد شهداد،ماهان سروی،میلاد نجفی،سبحان سحرخیز و امیرحسین صالحی را ترکیب تیمش قرار داده بود. 

 

گزارش بازی

۲۰ شوت رضا عاشوری از داخل محوطه جریمه به سمت کنج دروازه بابلسر شلیک شد که رسول مقصودی با مشت توپ را از زیر تیر افقی دروازه بیرون کشید.

۲۵ موج حملات سپیدرود بر روی دروازه شهدا می توانست گل نخست مسابقه را به ثمر برساند. شوت رضا عاشوری و آرمان مردانی و سبحان سحرخیز را پینگ پنگی دروازه‌بان میزبان برگشت داد تا نتیجه همان صفر بر صفر باشد.

۲۷ شوت سرکش سجاد شهداد از روی خط هجده قدم با فاصله اندک راهی اوت شد.

۶۰ دو موقعیت پیاپی روی دروازه سپیدرود توسط میزبان بدست آمد که سپیدرودی ها خوش شانس بودند که هر دو ضربه جواد لورایی و سید احمد شفیعی با فاصله اندک از کنار دروازه به خارج رفت.

۹۰ مسابقه در نیمه دوم بیشتر یک جنگ تمام عیار فیزیکی بود تا یک مسابقه تاکتیکی فوتبال و به دلیل آشنایی بیشتر میزبان با این زمین این طبیعی بود که صاحب اندک موقعیت های بدست آمده در این نیمه باشند.

حاشیه‌ها

سپیدرود در این مسابقه برای نخستین بار از آیدین مسعودی به جای مصطفی زینعلی در ترکیب اصلی تیم درون دروازه استفاده کرد. مسعودی که به دلیل مصدومیت بازی‌های ابتدایی فصل را از دست داد، فوتبالش را از باشگاه سپیدرود آغاز کرده، فرزند پرویز خان مسعودی دروازه‌بان نامدار سپیدرود در دهه ی ۶۰ است.

خیل مصدومان سپیدرود از ابتدای فصل بدجوری دست اشجاری را در پوست گردوه گذاشته و کار را برای سپیدرود سخت کرده است. سپیدرود در این بازی هم با تعداد زیادی بازیکن مصدوم همراه بود که نمی توانستند به میدان بروند. مهیار نوری، حسین افرین زاد، معین تقوی، رضا فخری، شایان عاشورنژاد و نیما عمویی از جمله بازیکنان مصدوم و غایب سپیدرود در بابلسر بودند.

در حالی که گفته می شد این بازی از شبکه مازندران به صورت زنده پخش می‌شود به ناگهان پخش زنده این مسابقه از دستور کار خارج شد!

وضعیت زمین ورزشگاه علیزاده بابلسر در حد لیگ محلات هم نبود و بارش چند روز اخیر هم شرابط را وخیم تر کرد و تا دقایقی قبل از آغاز مسابقه کارگران شهرداری مشغول خشک کردن آب زمین با همان روش های سنتی ابر و تی و فرغون بودند که نتیجه ای جز لجنی شدن زمین نداشت!

انتهای پیام/۳۳۸۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا