Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
تساوی دلچسب تیم فوتبال 90 ارومیه مقابل فولاد نوین اهواز - خبرگزاری برگزیده های ایران
آذربایجان غربی

تساوی دلچسب تیم فوتبال ۹۰ ارومیه مقابل فولاد نوین اهواز

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، دیدار بین تیم‌های فوتبال ۹۰ارومیه و فولاد نوین اهواز امروز جمعه ۱۷ دی ماه در زمین چمن ورزشگاه اختصاصی فولاد نوین اهواز برگزار شد.

برای تیم فوتبال ۹۰ ارومیه رضا منصوری، محسن سلیمانی، وحید سبزی، رضا احمدی، علی دیداری، هادی آقازاده، اکبر صفرزاده، آرمان سوداگر، عماد علیپور، سجاد طجرلو و آرمین مصطفوی به میدان رفتند و در ادامه نیز احسان جوشن، محمد بهلول و محمد رستمی‌زاد، یامین فلاح و اشکان احمدی وارد زمین شدند.

در این دیدار تا دقیقه ۳۰ بازی تیم فوتبال ۹۰ اورمیه ۲ موقعیت خوب گلزنی به دست آورد که در جریان آن شوت پای چپ سجاد طجرلو با فاصله اندک از تیر دروازه فولاد نوین به بیرون رفت و دردیگر موقعیت آرمان سوداگر نتوانست پاس زیبای هادی آقازاده را در یک موقعیت مناسب تبدیل به گل کند. در ادامه و در دقیقه ۲۶ رضا منصوری با یک سیو تماشایی دروازه ۹۰ را نجات داد.

رضا منصوری، سجاد طجرلو، رضا احمدی و هادی آقازاده از تیم ۹۰ ارومیه ارومیه از داور کارت زرد دریافت کردند.
 نیمه نخست این مسابقه ۳ دقیقه وقت اضافه داشت.

در دقیقه ۷۲ ضربه پنالتی حریف توسط رضا منصوری دروازه‌بان ۹۰ اورمیه مهار شد این چهارمین پنالتی است که توسط منصوری در هشت بازی انجام شده مهار می شود.

همچنین پنالتی تیم ۹۰ اورمیه توسط احسان جوشن دروازه بان اهوازی گرفته شد.

 گل تیم فولاد نوین اهواز در دقیقه ۷۵ وارد دروازه ۹۰ ارومیه شد ولی در ادامه گل تساوی توسط اکبر صفرزاده به سود ۹۰ ارومیه به ثمر رسید.

چهارشنبه گذشته درهفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور۲ تیم اترک بجنورد و ۹۰ ارومیه در ورزشگاه جهان پهلوان تختی بجنورد به مصاف هم رفتند که در پایان اترک بجنورد با گل دقیقه ۸۹ به برتری رسید.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه با اندوختن ۱۴ امتیاز از هشت بازی در رده سوم جدول قرار دارد.

رقابت های فوتبال لیگ دسته ۲ کشور با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی پیگیری می شود و تیم ۹۰ ارومیه در گروه ۲ این مسابقات با تیم های مس نوین کرمان، گل ریحان، عقاب تهران، شاهین بندر عامری، شهید قندی یزد، ون پارس، پاس همدان، ایمان سبز شیراز، اترک بجنورد، اسپاد الوند، شهرداری نوشهر، خلیج فارس ماهشهر و فولاد نوین اهواز هم گروه است.

انتهای پیام


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا