اجتماعی

تسریع در روند بازگشت زائران اربعین حسینی(ع)/ فعالیت سامانه آنلاین رزرو بلیط از تهران به مرز عراق و بالعکس

تسریع در روند بازگشت زائران اربعین حسینی(ع)/ فعالیت سامانه آنلاین رزرو بلیط از تهران به مرز عراق و بالعکس

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، مهدی علیزاده با تشریح تمهیدات ناوگان این شرکت برای مراسم اربعین حسینی، از افزایش خدمات ناوگان اعزامی به کشور عراق، خبر داد و گفت: به منظور تسهیل در بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور هماهنگی و توافقات لازم با دولت عراق صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: از امروز تعدادی از اتوبوس‌های اعزامی به مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی را در مسیر نجف تا کربلا مستقر می‌کنیم تا عزیمت زائران به کشور به سرعت انجام شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های لازم برای تسهیل بازگشت زائران در نظر گرفته شده است، افزود: تعداد ۱۰۰ دستگاه اتوبوس را در عمود ۶۶۲، در مسیر نجف تا کربلا دپو می‌کنیم تا اختلالی برای بازگشت زائران ایجاد نشود.

تمهیدات شهرداری تهران برای نظافت و خدمات‌رسانی در مرزهای هشت‌گانه و عراق

علیزاده با تاکید بر اینکه خدمات کاروان اعزامی اتوبوسرانی تا بازگشت آخرین زائر به کشور ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: از حجم ورود زائران کاسته شده و در حال حاضر بیشترین خدمات اتوبوس‌ها در مسیر بازگشت هموطنان است.

فعالیت اولین سامانه آنلاین رزرو بلیط از تهران به مرز عراق و بالعکس

مهدی وحدت‌کار؛ مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از اجرای پروژه شاتل تاکسی اربعین در «اپلیکیشن شهرزاد» خبر داد و گفت: پروژه شاتل تاکسی خدمت جدیدی در ناوگان تاکسیرانی شهر تهران است که با خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی از تهران به مرز عراق به‌صورت رفت و برگشت با تاکسی‌ ون‌های جدید در حال انجام است.

وی در رابطه با نحوه استفاده برخط از خدمات شاتل تاکسی اظهار کرد: شهروندان می‌توانند برای تهیه بلیط با نصب برنامه شهرزاد و ورود به منو شاتل تاکسی و انتخاب زمان و تاریخ مد نظر، بلیط خود را خریداری کنند.

وحدت‌کار تصریح کرد: شهروندان در صورتی که پرسشی درخصوص نصب برنامه و نحوه خرید بلیت داشته باشند، می‌توانند با شماره ۸۸۹۹۱۰۰۰ تماس بگیرند و از راهنمایی کارشناسان به صورت آنلاین بهره‌مند شوند و یا با مراجعه به سایت shahrzad-app.ir برنامک شهرزاد را دریافت کنند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا