تهران

تشریح برنامه‌های ۱۳ آبان در ورامین

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان استان تهران صبح سه شنبه ۴ آبان ماه، با تشریح برنامه های گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان شهرستان ورامین اظهار کرد: در ۱۳ آبان، حوادث و اتفاقات مهمی رخ داده است که از جمله می توان به تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی اشاره کرد.

امام جمعه موقت ورامین به نقش مردم ورامین در حمایت از تسخیر لانه جاسوسی اشاره کرد و گفت: هزاران نفر از مردم ورامین پس از تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ در مقابل سفارت آمریکا در تهران حاضر شده و حمایت خود را از حرکت انقلابی دانشجویان پیرو خط امام نشان دادند و این حرکت ماندگار مردم ورامین، اوج بصیرت و لحظه شناسی مردم این خطه را به نمایش گذاشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: در سال‌های گذشته تصور بر این بود که ۱۳ آبان، روز دانش آموز است اما این روز، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و باید در این روز همه از تمامی ظرفیت‌های موجود برای بزرگداشت ۱۳ آبان استفاده کنند.

محمودی با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ادامه داد: باید جامعه هدف برنامه های ۱۳ آبان، جوانان و نوجوانانی باشند که انقلاب را ندیده اند و در این راستا بایستی از فرصت فضای مجازی برای بیان جنایات استکبار جهانی بر علیه ملت ایران استفاده کرد و ضمن بیان ظلم های استکبار بویژه آمریکای جنایتکار، دستاوردهای انقلاب اسلامی را نیز تبیین کنیم.

وی با اشاره به برگزاری تجمع یوم الله ۱۳ آبان در ورامین اظهار داشت: تجمع یوم الله ۱۳ آبان روز پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح در محوطه مقابل مسجد جامع ورامین با سخنرانی استاندار محترم تهران برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: مراسم بزرگداشت شهدای دانش آموز با حضور خانواده معظم شهدا و دانش آموزان منتخب در مدرسه شاهد ورامین در روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه، دیدار با خانواده معظم شهدای دانش آموز ورامین که پدر یا مادر شهید در قید حیات هستند، برگزاری مراسم کارگری بزرگداشت ۱۳ آبان در یکی از کارخانجات شهرستان ورامین با پیگیری واحد تولید و اشتغال قرارگاه فرهنگی نماز جمعه ورامین، برگزاری مراسم خیابانی بزرگداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در چهار نقطه شهر ورامین از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام است.

محمودی افزود: برگزاری مراسم محوری ۱۳ آبان به مناسبت سالروز تبعید حضرت امام راحل به ترکیه توسط حوزه علمیه امام صادق(ع)، انتشار کلیپ، عکس نوشته و.. با موضوع جنایات آمریکا در شبکه شاد، فضاسازی مناسب شهری با موضوع ۱۳ آبان، انتشار تمثال شهدای دانش آموز به همراه بخشی از وصیت نامه شهدا به منظور آشنایی اولیا و دانش آموزان ورامینی با شهدای منطقه در شبکه شاد، نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس، برگزاری نشست‌های آزاداندیشی با موضوع استکبارستیزی و چرایی شعار مرگ بر آمریکا در میان دانشجویان در شبکه‌های فضای مجازی دانشگاه‌ها، معرفی دانش آموزان برتر شهرستان ورامین در حوزه‌های مختلف در شبکه شاد به منظور تشویق آینده سازان کشور از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت ۱۳ آبان است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا