اخبار ورزشی

تشریح دستورالعمل‌ها و تغییر قوانین در لیگ قهرمانان آسیا

تشریح دستورالعمل‌ها و تغییر قوانین در لیگ قهرمانان آسیا

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کارگاه‌های آموزشی مربوط به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، روز جمعه در سالن اجتماعات هتل اینترکانتیننتال شهر کوالالامپور برگزار شد.

از باشگاه پرسپولیس نیز امیرعلی حسینی مدیر امور بین‌الملل و علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای تیم در این برنامه حضور داشتند. بنابر اعلام مدیر امور بین‌الملل باشگاه، جلسات توجیهی و تشریحی روز گذشته از ساعت ۹:۴۰ صبح به‌وقت محلی به‌مدت ۹ ساعت ادامه داشت.

پرسپولیس با یک بازیکن جوان ۳ساله تمدید کرد

مرور فصل گذشته رقابت‌ها و اشاره به نکات آموزشی و قانونی درباره آن، معرفی دوره جدید رقابت‌ها و تفاوت‌هایش نسبت به گذشته و مقررات جدید که برای آن وضع شده است، نحوه برگزاری مسابقات، تکنولوژی‌های جدید فوتبال که در این مسابقات مورد استفاده قرار خواهد گرفت، مسائل امنیتی مسابقات مربوط به تیم‌ها و تماشاگران، مسائل حقوقی، موارد تجاری مربوط به باشگاه‌ها و مسائل رسانه‌ای و پزشکی، بخشی از موضوعاتی بودند که در قالب نشست‌های گوناگون و با حضور مقام‌های کنفدراسیون و کارشناسان، تشریح شد.

امیرعلی حسینی همچنین اعلام کرد: موارد جالب توجه زیادی در جریان برنامه‌های دیروز مطرح شد که در قالب گزارش به هر یک از مراجع ذی‌ربط در باشگاه ارائه خواهد شد و در جلسات کارگروه آسیایی به آنها خواهیم پرداخت.

از جمله تغییراتی که می‌توان به آن اشاره کرد؛ محرومیت بازیکنان در صورت دریافت سه کارت زرد در بازی‌های مختلف است، همچنین تعداد بازیکنان روی نیمکت به ۲۳ نفر افزایش یافت و بر اساس آن ۱۲ بازیکن برای انجام تعویض‌ها می‌توانند روی نیمکت بنشینند، همچنین اگر قرار بر بازی کردن شش بازیکن خارجی باشد حتماً یکی از آنها باید آسیایی باشد.

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا