چهارمحال و بختیاری

تشریح شیوه ارزشیابی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیاری

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در حال حاضر در مقطع ابتدایی ارزشیابی دانش‌آموزان از طریق آزمون نبوده و بر اساس ارزشیابی و جمع‌بندی معلم در طول سال تحصیلی صورت می‌پذیرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در صورتی که معلم در طول سال به جمع‌بندی دقیق و مطمئنی برای ارزشیابی دانش‌آموزان نرسد مجاز به برگزاری آزمون است.

وی خاطرنشان کرد: شیوه آزمون در کلیه مدارس مقطع ابتدایی استان نیز به صورت حضوری بوده و به جای نمره در سه سطح عالی، خیلی خوب، قابل قبول و نیازمند به آموزش بیشتر ارزشیابی می‌شوند.

محمدی تصریح کرد: از میان یک هزار و ۵۱ مدرسه استان در حال حاضر ۶۰۰ مدرسه روستایی بوده و دانش‌آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کلاس‌ها حاضر و آزمون نیز به صلاح‌دید معلم در مدرسه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در باقی مدارس استان که در شهرها واقع‌اند، برای جلوگیری از تجمع و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی دانش‌آموزان شیفت‌بندی شده و طبق برنامه‌ حضورشان بنا به تصمیم معلم از آن‌ها آزمون گرفته خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: معلمان این مقاطع نیز موظف هستند حداکثر تا هفته پایانی دی‌ماه گزارش ارزشیابی دانش‌آموزان را در اختیار مدیر مدرسه و اولیا آن‌ها قرار دهند.

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد در حال حاضر ۶۰۸ هزار و ۱۰۹ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری در یک هزار و ۵۱ مدرسه در حال تحصیل می‌باشند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا