کهگیلویه و بویراحمد

تشریح کمک ۱۲ میلیاردی ستاد اجرایی جهت مسکن زلزله‌زدگان دنا/پرداخت ۹ میلیاردی از کانال بنیاد مسکن

شایان نادری در گفت‌وگو در با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص تسهیلات پرداختی مسکن توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به زلزله‌زدگان شهرستان دنا اظهار کرد: ستاد اجرایی از اولین دستگاه‌ها و نهادهایی بود که بعد از زلزله شهرستان دنا وارد میدان شد و در زمینه‌های مختلف به زلزله زدگان کمک کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه های مختلف به کمک زلزله‌زدگان شتافتیم یادآور شد: در زمینه توزیع اقلام بهداشتی بسته‌های معیشتی و همچنین کمک به ساخت و تعمیر مسکن مردم زلزله‌زده شهرستان دنا ستاد اجرایی سنگ تمام گذاشت.

این مسئول با بیان اینکه رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در همان ابتدای زلزله از شهر سی‌سخت و مناطق مختلف شهرستان دنا بازدید به عمل آورد، یادآور شد: ستاد اجرایی بر خود لازم دید که تا آخرین لحظه  در کنار مردم شهر سی‌سخت و همچنین مناطق دیگر زلزله‌زده شهرستان دنا باشد.

وی در پاسخ به این سوال که در زمینه کمک به ساخت و تعمیر مسکن زلزله زدگان شهرستان دنا و سی‌سخت توسط ستاد اجرایی چه کاری انجام شد گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام علاوه بر کمک های معیشتی و بهداشتی و سایر کمک‌ها در حوزه مسکن نیز به میزان ۱۲ میلیارد تومان جهت ساخت و تعمیر مسکن زلزله زدگان در نظر گرفت.

نادری تصریح کرد: از این میزان معادل ۸ میلیارد تومان تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی به تعداد ۸۰۰ واحد زلزله زده اهدا شد.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام این مبلغ را در اختیار بنیاد مسکن قرار داد تا آن را اختیار زلزله زدگان قرار دهد گفت: به تعداد ۱۰۰ خانوار دیگر نیز مبلغ ۱۰ میلیون تومان از کانال بنیاد مسکن اهدا خواهد شد که سر جمع ۹ میلیارد تومان تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی در اختیار زلزله‌زدگان سی سختی برای ساخت مسکن قرار گرفته باشد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان به ۳ میلیارد دیگر از مجموع ۱۲ میلیارد ستاد اجرایی برای تعمیر مسکن زلزله زدگان در شهرستان دنا اشاره کرد و گفت: این سه میلیارد تومان از کانال گروه‌های جهادی و امدادی در قالب تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی برای تعمیر مسکن زلزله زدگان در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا