خراسان رضوی

تشریح ۵ رویکرد مدیریت استان توسط استانداری خراسان رضوی

به گزارش فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در نشست شورای اداری استان که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، «یعقوبعلی نظری» گفت: باید فضای استان را تبدیل به یک فضای کاری، مثبت و همگرایی کنیم.

وی افزود: باید از همدیگر حمایت کنیم. کسی نباید از کسی نگرانی داشته باشد و همه باید نسبت به دیگری حس همکاری، همراهی و پشتیبانی داشته باشند. لذا باید گفت این فضا در استان خراسان رضوی وجود دارد.

نظری با اشاره به رویکردهای مدیریت استان خاطرنشان کرد:  اولین محوری که برای ما بسیار حائز اهمیت است، روان سازی و تسهیل امور بوده که نیازمند برنامه برای تحقق آن هستیم.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید سرعت، دقت و کرامت در پاسخگویی نسبت به مراجعین را رعایت کنند، ادامه داد: ارتقاء بهره‌وری از ظرفیت‌های موجود دومین رویکرد بوده که فوق العاده حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: محور سوم رویکردهای ما، فعال سازی فعالیت‌های راکد در همه بخش‌ها است که در دستور کار دستگاه‌های مختلف قرار دارد و تبدیل به برنامه خواهد شد.

نظری چهارمین محور از رویکردهای مدیریت استان را ایجاد ظرفیت‌های جدید بیان کرد و ادامه داد: باید رو به جلو حرکت کنیم و فعالیت‌های جدید را در بخش‌های گوناگون ایجاد کنیم. در این راستا طبق برنامه سال ۱۴۰۱ حتما باید همه دستگاه‌های اجرایی استان با توجه به رویکرد تحولی به این موضوع ورود پیدا کنند.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: محور پنجم و نهایی از رویکردهای ما، برنامه جبران عقب ماندگی‌های استان در بخش‌های مختلف است. به طور مثال در سرانه‌ تخت بیمارستان استان دارای عقب ماندگی و در حوزه سرانه آموزشی هم پایین تر از میانگین کشوری هستیم.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا