چهارمحال و بختیاری

تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی درچهارمحال و بختیاری

تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری ،با حضور جمعی از مقامات قضایی و نظارتی استان جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان چهارمحال و بختیاری در محل سالن کنفرانس اداره کل دادگستری برگزار شد.

دستگاه ها ونهادها برای برگزاری یک انتخابات قانونمند وباشکوه اهتمام جدی خود را به کارگیرند

محمد رزم رئیس کل دادگستری استان با تأکید بر بسترسازی مناسب برای حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار کرد: وفق فرامین و دستورات مقام معظم رهبری همه دستگاهها و نهادها موظفند برای برگزاری یک انتخابات قانونمند و باشکوه اهتمام جدی خود را به کارگیرند.

تشکیل ستاد پیشگیری ورسیدگی به جرائم انتخاباتی در استان چهارمحال وبختیاری

وی افزود: در این راستا بر اساس اصل ۱۵۶ قانونی اساسی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در هر استان تشکیل و به منظور مراقبت از سلامت انتخابات و صیانت از آراء مردم هرگونه تخلف احتمالی را رصد و مورد پیگرد قرار می دهد.

متولیان انتخابات باید مراقب باشند تا انتخابات باکمترین جرایم وتخلفات برگزار گردد

رئیس کل دادگستری استان با بیان این که مشابه این ستاد در شهرستانهای استان نیز تشکیل شده است خاطرنشان کرد: وظایف قانونی متولیان امر در این ستادها معطوف به زمانهای پیش، حین و پس از انتخابات است و لذا باید کاملاً مراقب باشند تا انتخابات با کمترین میزان جرائم و تخلف برگزار گردد.

در این جلسه سید محمد موسوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز با اشاره به قانون جدید انتخابات، برنامه ها و اقدامات دستگاه قضایی استان را برای رسیدگی سریع به تخلفات و جرائم احتمالی انتخاباتی تشریح کرد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا