لرستان

تشکیل کارگروه های تخصصی در بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان

تشکیل کارگروه های تخصصی در بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان

به گزارش برگزیده لرستان ، مجتبی رومانی رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان ضمن تبریک دهه فجر اظهارداشت یکی از روش های رسیدن به اهداف معین و مشخص تشکیل کارگروه های تخصصی است و با ایجاد کارگروه های مختلف ضمن هم افزایی و استفاده از توان علمی و تجربی افراد متخصص ، متعهد و دغدغه مند می توان با تصمیم گیری مناسب به اهداف مورد نظر و نهایی دست پیدا نمود.

وی در ادامه با تاکید بر بالا بردن سطح آگاهی گروه‌های اجتماعی و فرهنگی مردم استان یا منطقه از پیشینه تاریخی تمدن و فرهنگ ایران و همچنین دستاوردهای فرهنگی و تقویت حس میهن‌دوستی و آرمان خواهی آنها و تحکیم ارکان هویت ملی و مقاومت در برابر جلوه‌های گوناگون پنهان و آشکار تهاجم فرهنگی بیگانه را یکی از اهداف این بنیاد دانست .

رومانی افزود : با برگزاری نشست¬های تخصصی با اساتید دانشگاهی ، نویسندگان ، اهالی فرهنگ و هنر ، فرهیختگان ، مدیران سازمان های مردم و دغدغه مندان استانی در حوزه¬های مختلف می توان نقشه راهی را برای انجام فعالیت¬های پژوهشی و استعداد¬یابی و معرفی ظرفیت های استان لرستان ترسیم نمود .

رییس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان تصریح کرد : در اتاق فکر بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان پس از بحث و تبادل نظر در خصوص ایجاد کارگروه ها این چنین تصمیم گرفته شد که هشت کارگروه تخصصی با عنوان ادبیات و فرهنگ بومی ، تاریخ ، باستان شناسی و معماری ، جغرافیا ، منابع طبیعی ، محیط زیست و گردشگری، مفاخر و مشاهیر ، هنر ، اقتصاد ، علوم اجتماعی و مردم شناسی و در آینده نیز کارگروه های سلامت ، فن آوری و اطلاعات، آموزش و آینده پژوهی لرستان راه اندازی شود.

وی در پایان اظهار داشت : این کارگروه ها با همکاری چند تن از اساتید فرهیخته دانشگاه و معلمین و بازنشستگان دسنگاه های دولتی بصورت افتخاری در حال راه اندازی می باشند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا