ایلام

تشکیل کمیته پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به ایلام

حسن بهرام‌نیا شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تحقق مصوبات سفر رئیس جمهوری می‌تواند تحول عظیمی در استان ایجاد کند که این امر نیازمند همت و تلاش مدیران است.

وی افزود: ۱۱۲ طرح و پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۴۵۵ میلیارد تومان به صورت ریالی و ۴/۴۵ میلیارد دلار به صورت ارزی در سفر رئیس جمهوری به ایلام اختصاص یافته است.

استاندار ایلام گفت: همچنین یک هزار و ۸۶۰ میلیارد تومان تسهیلات در سفر رئیس جمهوری به این استان اختصاص یافته است.

بهرام‌نیا با اشاره به اعتبارات ایلام در سال ۱۴۰۱ ادامه داد: مجموع اعتبارات عمرانی و جاری سال آینده سه هزار و ۳۷۴ میلیارد تومان است که در مقایسه با اعتبارات سال گذشته ۲۶/۲ درصد رشد داشته است.

استاندار ایلام مهم‌ترین ملاک ارزیابی عملکرد مدیران را جذب اعتبارات دانست و گفت: تمامی مدیران و فرمانداری‌ها باید با همه توان پیگیر جذب اعتبارات برای تکمیل طرح‌های نیمه کاره استان باشند.

بهرام‌نیا با بیان اینکه مدیران باید برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام استان تلاش کنند افزود: مدیران همچنین برای تسریع در تکمیل طرح‌ها و جذب اعتبارات از ظرفیت نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی استفاده کنند.

استاندار ایلام در پایان به تشکیل کمیته پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری به ایلام اشاره کرد و گفت: این کمیته از هفته آینده جلسات هماهنگی خود را برگزار می‌کند  و امید است با فعالیت این کمیته شاهد تسریع در روند اجرای مصوبات باشیم.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا