گیلان

تشکیل ۶۰۰ فقره پرونده تخلف در حوزه بهداشت محیط در گیلان

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، مرتضی امینی امروز در جمع خبرنگاران با بیان یانکه یکی از مهم‌ترین وظایف تعزیرات رسیدگی به تخلفات در حوزه‌های مختلف است، اظهار کرد: تعزیرات حکومتی در گیلان با هیچ نهاد و ارگانی در برخورد با تخلفات صورت گرفته مماشات نداشته و با آن افراد به شدت برخورد می‌کند.

وی با اشاره به رسیدگی بیش از ۱۳ هزار  فقره پرونده تخلفات در تعزیرات حکومتی گفت: با تلاش‌های انجام شده از ۱۳ هزار و ۳۵۰ فقره پرونده تخلفات ۹۸ درصد معادل  ۱۲ هزار و ۷۲۴ پرونده در شعب تعزیرات حکومتی مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان یکی از گسترده‌ترین تخلفات را در حوزه کالا و خدمات مختلف معرفی کرد و افزود: گران فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه از جمله مهم‌ترین تخلفات انجام شده توسط افراد بوده و برای آنان پرونده تشکیل شده است.

امینی با تأکید بر همکاری مستمر میان تعزیرات حکومتی و سازمان صمت بیان کرد:  سامانه ۱۳۵ تعزیرات شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات مردم است و  سازمان صمت نیز گزارش‌های حوزه تخلفات اقتصادی را به صورت سیستمی برای تعزیرات ارسال می‌کند.

وی با بیان ییان اینکه قانون مجازات زیادی را در صورت تخلف بیشتر واحدهای صنفی پیش‌بینی کرده است، تصریح کرد: مجازات واحدهای صنفی فقط جزای نقدی نیست و در صورت تکرار تخلف با مجازات‌هایی شامل  لغو پروانه، تعطیلی محل کسب، نصب پلاکارد و افزایش جریمه مواجه می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از تشکیل ۶۰۰ فقره پرونده در حوزه بهداشت محیط خبر داد و افزود: تشدید نظارت بر مجموعه داروخانه‌ها و مسائل مرتبط با آن ضروری است تا وضعیت مطلوب‌تری در گیلان داشته باشیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا