خراسان رضوی

تصادف زنجیره ای در محور پرخطر خلیل آباد- بردسکن منجر به مرگ یک نفر شد

به گزارش برگزیده های ایران از بردسکن، فرمانده پلیس راه بردسکن گفت: در تصادف  ساعاتی پیش در محدوده روستای شفیع آباد  برخورد ۴ خودروسواری پراید، پیکان وانت، سمند وپراید با یکدیگر منجر شد فرد جوانی  که رانندگی پراید را داشته است جان خود را از دست بدهد.

سرهنگ محمد چرمگی افزود: با حضور تیم های امداد و نجات آتش نشانی، مصدومان به بیمارستان ولیعصر (عج) بردسکن منتقل شدند و جسد فرد جان باخته با کمک نیروهای آتش نشانی از میان خورو بیرون کشیده شد.

وی در ادامه گفت: متاسفانه بردسکن با توجه به اینکه بیشترین محور های مواصلاتی را  دارد، حتی ۱۰۰  متر محور دوبانده ندارد و کم عرض بودن محور و تردد زیاد خودروهای سبک و سنگین در آن موجب بروز تصادفات زیادی شده است. تسریع در آسفالت و دوبانده کردن محور بردسکن تا خلیل آباد امری ضروری است.

بردسکن درحوزه راه ها وضعیت مناسبی ندارد

فرماندار بردسکن نیز گفت: شهرستان بردسکن درحوزه راه ها وضعیت مناسبی ندارد.

مجتبی شاکری افزود: در سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی به شهرستان که با حضور مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و راه و شهرسازی استان، مطالبات شهرستان در حوزه راه ها، ساماندهی و روکش آسفالت ورودی شهرهای بردسکن، انابد و شهرآباد و پروژه کنار گذر شهر بردسکن مطرح شد .

وی بر تعیین تکلیف پروژه باند دوم محور بردسکن به خلیل آباد، بردسکن به انابد و همچنین پروژه نیمه تمام کنار گذر بردسکن که از یک قدمت ۱۵ ساله برخوردار است نیز تاکید کرد.

 

انتهای پیام/۷۰۰۵۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا