اجتماعی

تصمیم‌گیری مجدد برای نرخ‌گذاری غرفه‌ها و تشویق بیشتر برای حضور در نمایشگاه “شهر آفتاب”

تصمیم‌گیری مجدد برای نرخ‌گذاری غرفه‌ها و تشویق بیشتر برای حضور در نمایشگاه “شهر آفتاب”

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، مهدی چمران صبح امروز در حاشیه برگزاری یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به امضای قرارداد برای پرداخت پیش‌پرداخت واگن انجام شده در ارتباط با واگن‌های مورد نیاز شهر تهران اظهار کرد: این خبری است که من روز گذشته دریافت کردم و می‌ترسم به این زودی به نتیجه نرسد و امیدواریم آخرین گام باشد و تولید آغاز شود.

چمران بیان اینکه در جلسه امروز لایحه‌ای در رابطه با نمایشگاه شهر آفتاب بررسی خواهد شد، اظهار کرد: تصمیم‌گیری مجددی برای نرخ‌گذاری غرفه‌ها و تشویق بیشتر برای شرکت‌کنندگان انجام خواهد شد.

ضرورت اتخاذ تدابیر لازم در خصوص بهره‌مندی مناسب از نمایشگاه “شهر آفتاب”

رئیس شورای شهر تهران گفت: در جلسه امروز لایحه‌ای در رابطه با نمایشگاه شهر آفتاب بررسی خواهد شد، اظهار کرد: تصمیم‌گیری مجددی برای نرخ‌گذاری غرفه‌ها و تشویق بیشتر برای شرکت‌کنندگان انجام خواهد شد.

به گزارش برگزیده های ایران، در حالی مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در خصوص پیش‌پرداخت واگن‌های جدید در شهر تهران اظهار نظر کرده است که چندی پیش علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز در این زمینه اعلام کرده بود که توافقات بین دولت و شهرداری تهران انجام شده و پیش‌پرداخت‌ها نیز آغاز شده است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا