گیلان

تصمیم‌گیری در وسط میدان سیاست کاری مدیران باشد/توقف مردم پشت درب اتاق مدیران پذیرفتنی نیست

به گزارش برگزیده های ایران از ماسال، استاندار گیلان امروز در ادامه سفرهای شهرستان خود با ورود به شهرستان ماسال در گلزار شهدای این شهرستان حضور یافته و با آرمان‌های شهدا و انقلاب تجدید میثاق کرد. 

اسدالله عباسی در جلسه شورای اداری این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری با اشاره به حضور خود در شهرستان‌های استان اظهار کرد: تا جایی که در توان دارم در راستای سیاست‌های نظام و دولت مردمی و انقلابی تلاش خواهم کرد، سیاست کاری ما این است که در میدان عمل تصمیم بگیریم و آن تصمیم هم واقع گرایانه باشد و درون اتاق‌های بسته نباشیم و حرکت و شتاب ایجاد کنیم. 

وی با اشاره به اینکه بازدید از شهرستانها غیرمترقبه خواهد بود، افزود: در روزهای گذشته از مناطق مختلفی بازدید کرده‌ام و این بازدیدها ادامه دارد و از نزدیک به درد مردم رسیدگی خواهم کرد، باید همه دست به دست هم دهیم، اینطور نیست که اکنون که به ماسال آمده‌ام سفر بعدیم بعد از پایان سفر به تمام شهرستان‌های استان باشد. 

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه باید به جامعه امید تزریق کرد، گفت: همه ما از حرف و وعده خسته شدیم و وظیفه ما است همیشه با مردم باشیم، بنده خودم را در استانداری معطل نمی‌کنم کار با حرف انجام نمی‌شود، وقتی می‌بینم رئیس جمهور کشور آرامش ندارد و در حال فعالیت است پس ماهم باید تلاش کنیم. 

عباسی با بیان اینکه بنده در وسط میدان هستم و همه مدیران استان باید در وسط میدان کار و تصمیم درست بگیرند، تصریح کرد: بنده دستوری کار نمی‌کنم اما اگر مدیری کم کاری کند تعارفی ندارم و قطعا برخورد خواهد شد، مردم باید امیدوار باشند و تلاش و پیشرفت را ببینند و این امید نتیجه کار و تلاش ما مسؤولین و در اصل وظیفه ما به عنوان خادم ملت است. 

وی با تاکید بر لزوم رفع موانع اداری بیان کرد: چرا باید بودجه داشته باشد اما لنگ بروکراسی و موافقت‌نامه باشیم؟ آیا باید از استان‌های دیگر مصالح بیاوریم؟ باید کمک کنیم و یقین بدانید بنده اجازه ایجاد موانع را به هیچ کسی نخواهم داد، مشکل قیر از ابتدای سال در وزارتخانه مطرح است، در جلسات علنی مجلس هم به آن اشاره شده اما نباید معطل موانع بود، می‌بایست موانع را برداشت و حرکت کرد. 

استاندار گیلان با اشاره به نقش مهم سرمایه‌گذاران در پیشبرد پروژه‌ها گفت: خوشبختانه قوه‌های سه‌گانه در راستای رسیدن به اهداف، همسو هستند، دیروز طرح جامع شهرستان تصویب و مشکلات شهرستان بررسی شد و نیاز است تسهیلات لازم برای اشتغال‌زایی فراهم شود و ادارات باید مشکلات مسیر کارآفرینی را برطرف کنند، من دست سرمایه گذاران را می‌بوسم و از تلاش‌های آن‌ها استقبال می‌کنم. 

عباسی با اشاره به اصلاح راه‌های روستایی تصریح کرد: در راه‌های روستایی اگر مشکلی است از اعتبارات بخش محرومیت‌زدایی استفاده شود و بنده هم موافق این قضیه هستم و در پایان این جلسه حتما این موضوع مصوب خواهد شد تا شاهد پیشرفت این پروژه‌ها باشیم. 

وی با اشاره به مشکلات مربوط به منابع طبیعی افزود: هر شهرستان را با یک شاخصه یا غیره می‌شناسند و شاخص اصلی ماسال منابع خدادادی آن است، در رابطه با منابع طبیعی یک سری مشکلاتی است که در استان کارگروه ویژه‌ای مشخص می‌شود تا هرچه سریعتر این مشکل حل شود و مدیرکل منابع طبیعی کشور را به این کارگروه دعوت می‌کنیم تا تمامی مشکلات در میدان حل شود و درگیر بروکراسی‌های اداری نباشیم. 

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه توقف مردم پشت درب اتاق کار مسؤولان و فرمانداران پذیرفتنی نیست؛ خطاب به بخشداران بیان کرد: مشکلات مردم باید با پیگیری مضاعف در بخشداری برطرف شود و نباید آنان را برای امور ساده به ادارات استانی ارجاع دهیم.

عباسی با اشاره به اینکه فرزند گیلان هستم و دردهای مردم استان را در سینه دارم، گفت: درخصوص مشکلات و گره‌هایی از مردم که می‌تواند در درون استان برطرف شود نباید نگاه‌مان به خارج از گیلان باشد و از تمامی ارتباطات ملی خود به نفع مردم گیلان استفاده می‌کنم تا شاهد ایجاد آرامش آنان باشیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا