Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
تصمیم شورای شهر برای اصلاح اختیارات کمیسیون های داخلی مناطق شهرداری تهران - خبرگزاری برگزیده های ایران
اجتماعی

تصمیم شورای شهر برای اصلاح اختیارات کمیسیون های داخلی مناطق شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار شهری برگزیده های ایران، لایحه یک فوریت اصلاح اختیارات کمیسیون های داخلی مناطق شهرداری تهران امروز در صحن شورای شهر مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

مهدی چمران درباره این موضوع گفت: شهردار تهران در نامه ای خواستار این اصلاحیه شد و از آنجای که این یک فوریت است آن را در دستور کار قرار می دهیم.

وی افزود: یکی از مشکلات مردم که در کمیسیون های ماده ۱۰۰ پرونده ایجاد کرده است مربوط به این اصلاحیه است، بنابراین بهتر است این اصلاحیه را انجام دهیم تا مشکلاتی که در این زمینه است را در طرح تفصیلی اصلاح کنیم.

حبیب کاشانی در ادامه بیان داشت: چرا معاون شهردار برای دفاع از این لایحه در صحن شورا حضور نیافته است در حالی که این موضوع بسیار حائز اهمیت بوده چراکه شهروندان در برخی محلات به شدت با این موضوع درگیر هستند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: در برخی محلات اگر فردی جان خود را از دست بدهد نه تابوت و نه برانکار از کوچه رد نمی شود لذا بررسی این لایحه برای رفع مشکلات حائز اهمیت است.

سرانجام یک فوریت لایحه اصلاح اختیارات کمیسیون های داخلی مناطق شهرداری تهران با رأی اکثر اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا