گلستان

تصویب اساسنامه تشکیل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی امروز در جمع مدال‌آوران مسابقات پارالمپیک شهرستان اظهار کرد: حضور قهرمانان شهرستان گنبدکاووس در مسابقات جهانی و پارالمپیک باعث افتخار بوده و این عزیزان نام شهرستان را با موفقیت‌های خود در سطح کشور و جهان مطرح می‌کنند.

وی با اشاره به همه کمبودها و مشکلات رشته‌های ورزشی در شهرستان تصریح کرد: در سال‌های گذشته بدعهدی‌ها و سختی‌های زیادی در مسیر ورزشکاران و قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی وجود داشت و با همه این کمبودها و محدودیت منابع مالی، رئیس هیئت جانبازان و معلولین و همچنین مدال‌آوران والیبال نشسته ما با انگیزه و اراده قوی در برابر این‌مشکلات ایستادگی کرده و توانستند مدال‌های طلا زیادی را کسب کنند.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: تلاش داریم در سال جدید و با توجه دولت آقای رئیسی بتوانیم اتفاقات خوبی را برای قهرمانان پارالمپیک‌به ویژه بازیکنان والیبال نشسته شهرستان که بسیار خوب در سطح کشور و جهان درخشیدند، رقم بزنیم.

* شهرداری و شورای شهر باید حمایت‌های لازم از قهرمانان ورزشی داشته باشند

کریمی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر این دوره باید حمایت‌های لازم از این قهرمانان داشته باشند، گفت: بازیکنان والیبال نشسته شهرستان با همه مشکلات و کمبودها در حوزه محدودیت منابع مالی و امکانات ورزشی در سطح کشور و جهان حرف اول را زده و شورای شهر و شهرداری باید حمایت‌های لازم را در این خصوص داشته باشد.

وی بیان کرد: اساسنامه تشکیل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس به تصویب رسیده و در حال پیگیری در سطح کشور است که با تشکیل این سازمان، شهرداری می‌تواند حمایت‌ها و کمک‌های خود را در قالب قانونی بهتر و بیشتر کند.

انتهای پیام/۲۳۰۷/ص


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا