اردبیل

تصویب قانون شهدای جهادگر از مطالبات جدی جهادگران است

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، مهدی اصلانی زاویه شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تصویب قانون شهدای جهادگر از مطالبات جدی و اساسی جهادگران سراسر کشور از نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که تسریع در تصویب این قانون نیازمند اهتمام ویژه نمایندگان مجلس است.

وی‌ افزود: در راستای خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی، از سال ۱۳۸۱ تاکنون ۵۰ جهادگر از ۱۹ استان کشور طی مأموریت‌های مختلف جان خودشان را از دست دادند که این عزیزان شهید محسوب نمی‌شوند.

مسؤول مجمع جهادگران استان اردبیل تصریح کرد: نزدیک یک‌ سال از طرح این مسأله در مجلس شورای اسلامی می‌گذرد و حدود ۴ ماه است که علی‌رغم بررسی، رفع ایرادات و رای در کمیسیون امنیت ملی، متاسفانه این موضوع راکد مانده است که انتظار رزمندگان مبارزه با فقر و محرومیت از مجلس، تسریع در تصویب این قانون است.

اصلانی افزود: گروه‌های جهادی بسیج بدون هیچ چشم‌داشتی برای کسب رضای خداوند و خدمت بی‌منت و صادقانه به ولی نعمتان انقلاب در مناطق محروم مجاهدت و جان عزیزشان را نیز در اردوهای جهادی فدا می‌کنند اما این عزیزان شهید تلقی نمی‌شوند.

وی گفت: جهادگران بسیجی در تمام شرایط سخت و بحرانی کشور با تمام وجود در خدمت مردم بوده‌اند که نمونه بارز آن را در تلاش شبانه‌روزی برای مبارزه بی‌امان با ویروس منحوس کرونا و مهار این ویروس بی‌رحم مشاهده کردیم.

مسؤول مجمع جهادگران استان اردبیل بیان کرد: امروز جهادگران بسیجی مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس در جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن، در کنار ولی نعمتان انقلاب هستند و اقدامات جهادی آنان در دورافتاده‌ترین مناطق کشور در بین مردم امیدآفرینی می‌کند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا