سمنان

تصویب قیمت مرغ منجمد ۲۰ هزار تومانی در ستاد تنظیم بازار/ توزیع مرغ گرم افزایش می‌یابد

به گزارش برگزیده های ایران از گرمسار، امین‌حسین رحیمی صبح امروز در جریان بازدید از پروژه‌های شهرستان گرمسار اظهار کرد: نبود هماهنگی بین چند دستگاه و وزارت خانه از جمله ایراداتی بود که در ابتدای کار دولت سیزدهم با آن رو به رو شد؛ اما با دستور رئیس‌جمهوری انسجام حاصل شد و اکنون ستاد تنظیم بازار زیر نظر معاون رئیس‌جمهور تشکیل جلسه می‌دهد.

وی اضافه کرد: جلسه کمیته اقدام مشترک نیز تشکیل‌ شده است تا بحث نظارت را پیگیری کند و برای استفاده از ظرفیت مردمی نیز طرحی ارائه‌ شد که بر اساس آن از زمان تولید تا مصرف نظارت کامل خواهد شد.

وزیر دادگستری ادامه داد: در جلسه ستاد تنظیم بازار روز گذشته مصوب شد تا مرغ منجمد از کیلویی ۲۵ هزار تومان، با قیمت مصوب کیلویی ۲۰ هزار تومان در میادین میوه و تره‌بار توزیع شود و کسی هم بالاتر از این میزان حق فروش مرغ را در کشور ندارد.

رحیمی عنوان کرد: همچنین مقرر شد تا توزیع مرغ گرم در میادین بار به میزان زیاد صورت گیرد و با این وجود دیگر کمبود یا مشکلی برای عرضه مرغ گرم وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای تخم‌مرغ هم همین شروط گذاشته‌ شده است؛ برخی شرکت‌ها با بسته‌بندی تخم‌مرغ، آن را بالاتر از میزان مصوب ارائه می‌کردند، افزود: قیمت تخم‌مرغ شانه‌ای ۴۳ هزار تومان باید باشد و در میادین بار به‌صورت شانه‌ای و فله‌ای توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا