البرز

تصویب لایحه تأمین مالی پروژه بزرگراه شمالی

تصویب لایحه تأمین مالی پروژه بزرگراه شمالی

به گزارش برگزیده از البرز؛ «عمار ایزدیار» سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: لایحه تأمین مالی هزینه‌های پروژه بزرگراه شمالی که به نام سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی مزین شده است و یکی از مهمترین لوایح سال سوم شورا به شمار می‌رود، به اتفاق آراء اعضای شورای اسلامی شهر کرج به تصویب رسید.

وی افزود: بر این اساس مبلغ ۴۵۰۰ میلیارد ریال با قیود اعلامی توسط شورا جهت تسریع پروژه بزرگراه شمالی که یکی از مهمترین اولویت‌های عمرانی شهر کرج است، موافقت شد و با توجه به تأمین مالی قابل توجه این پروژه که حدود ۱۰ درصد از بودجه عمرانی مدیریت شهری را به خود اختصاص داده است؛ مقرر شد از محل بند ت تبصره ۶ بودجه سال ۱۴۰۲ اقدام گردد که این ردیف درآمدی، حاصل تبدیل آرای اعاده به جریمه کمیسیون ماده ۱۰۰ در سال‌های گذشته است که تا پایان آذر ماه مالکین می‌توانند به شهرداری جهت تعیین تکلیف ملک و پرداخت یک‌جای جریمه مراجعه کنند.

وی ادامه داد: بخشی از بودجه مورد نیاز نیز از طریق تهاتر تأمین می‌شود و البته قیودی که شورا اعمال نموده، لازم الاجرا خواهد بود.

ایزدیار همچنین بیان کرد: در راستای اجرای تأمین مالی این پروژه ۵۰ درصد یعنی ۲۲۵۰میلیارد ریال به پروژه تزریق خواهد شد و مابقی منوط به انجام تعهدات دولت و تعیین تکلیف فصل مشترک با پیمانکاران پروژه خواهد بود و دولت هم می‌بایست تا پایان سال مالی جاری مبلغ متعهد شده در خصوص پروژه بزرگراه شمالی را تعیین تکیلف نماید.

سخنگوی شورای شهر کرج با اشاره به مشخص شدن ترکیب دو کمیته اشاره کرد و گفت: آقایان اعتصامی، رحیمی، ذبیحی، حاج قاسمی، اسدیان، مهاجری، قاسمپور و ایزدیار و خانم منعمی به عنوان اعضای کمیته منابع انسانی در سال سوم شورا فعالیت خواهند داشت و امور مربوط به حوزه منابع انسانی از شهرداری به این کمیته ارسال و تعیین تکلیف می‌شود.

وی تصریح کرد: آقایان اعتصامی، رحیمی، ذبیحی، اسدیان، سعیدی، قاسمپور، خانم‌ها منعمی و قهرمانی به عنوان اعضای کمیته بانوان، کودک و خانواده در سال سوم شورا فعالیت خواهند نمود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج افزود: تقاضای جمعی از همکارانمان در صحن شورا مطرح شد که به موجب تصمیمات شورا مقرر شد آقایان رحیمی و اسدیان به عنوان ناظرین سازمان حمل و نقل ریلی و همچنین شرکت احداث، نگهداری و بهره‌برداری کنار گذر شمالی کرج در سال سوم شورا به اعضای قبلی اضافه شوند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا