ایلام

تصویب ۱۱۲ طرح در سفر رئیس جمهور به ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عصر امروز حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: رسانه را مددکار و همراه خود میدانم، رسالت خبرنگار اطلاع رسانی دقیق و شفاف است؛ نقد رسانه باید منصفانه و سازنده باشد و خود را ناظر بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی بداند. 

وی افزود: رسانه باید شجاع، نترس و خداترس باشد؛ رسانه‌های استانی بیشترین زحمات را در بحث مقابله با کرونا کشیدند و همراهی کردند و حضور در جلسات را داشتند اما آن طور که باید مورد تقدیر قرار نگرفتند. 

استاندار ایلام گفت: خبرنگار باید از شبهاتی که امکان دارد به وجود بیاید آگاهی کامل داشته باشد و اگر غیر از این باشد حیرت آور می‌شود. 

وی ادامه داد: کسب آگاهی دقیق موجب می‌شود بیگانه رسانه را به عنوان ابزار و دست آویز خود استفاده نکند. 

بهرام‌نیا با بیان اینکه کمیته پیگیری مصوبات سفر تشکیل شده افزود: لازمه تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور همدلی و همراهی همه عزیزان است؛ در سفر رئیس جمهور به استان ایلام، ۱۱۲ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۴۵۵ میلیارد تومان اعتبار ریالی و چهار میلیارد دلار اعتبار ارزی و همچنین یک هزار و ۸۶۰ میلیارد تومان تسهیلات مصوب شد.

استاندار ایلام مدیران باید روحیه فسادپذیری داشته باشند گفت: مدیران باید جهادی و بدون مسامحه و کوتاهی وظایف خود را انجام دهند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا