بین الملل

تعداد اسرای دشمن بسیار بیشتر از انتظار آنان است

تعداد اسرای دشمن بسیار بیشتر از انتظار آنان است

به نقل از المیادین، ابومجاهد سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد که پهپادهای مختلف اعلامی از سوی مقاومت، انتحاری هستند و مأموریت‌های خود را به انجام رسانده‌اند.

ابومجاهد با اشاره به رشادت‌های مبارزان مقاومت در جریان عملیات طوفان الاقصی تصریح کرد: ما در برابر صحنه‌ای قهرمانانه هستیم که در قالب کلمات نمی‌گنجد.

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین ادامه داد: تعداد اسرای دشمن تنها در صورتی اعلام می‌شود که رهبران مقاومت در مورد آن تصمیمی اتخاذ کنند. تعداد این اسرا بسیار بیشتر از انتظار دشمن است.

از سوی دیگر محمد الهندی معاون دبیر کل جهاد اسلامی تصریح کرد: اسرائیل در شوک و شگفتی بی‌سابقه‌ای فرو رفته و کنترل اوضاع در اراضی اشغالی را از دست داده است.

وی افزود: عبور از مرزها، به کنترل درآوردن مواضع نظامی اشغالگران و بازگشت با ده‌ها اسیر، اگر تعداد آنان در حد صدها اسیر نباشد، به معنای آن است که اسرائیل به لرزه درآمده است. آثار سیاسی این ضربه راهبردی به زودی آشکار خواهد شد.

الهندی با اشاره به حضور مبارزان جهاد اسلامی در کنار مبارزان حماس گفت: جوانان مبارز عضو گردان‌های قدس، گردان‌های القسام و گروه‌های مقاومت فلسطین وارد مواضع دشمن می‌شوند، اما اسرائیل همچنان دست‌پاچه است و نمی‌تواند تعداد کشته‌ها و اسرای خود را بشمارد.

وی گفت: رسانه‌های صهیونیستی دروغ می‌گویند. همچنان درگیری در همه جا ادامه دارد. باور مدیریت جنگ درون شهرها و پایتخت‌های عربی که اسرائیل در همه نبردها با کشورهای عربی آن را پیاده می‌کرد پایان یافته است؛ زیرا مقاومت فلسطین نبرد را به قلب شهرک‌های صهیونیستی و مواضع آنان کشانده است. این رویارویی پیامدهای راهبردی درازمدتی خواهد داشت که قواعد بازی را تغییر خواهد داد و روی منطقه اثر خواهد گذاشت.

۳۱۰۳۰

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا